عضو کمیسیون بودجه مجلس در گفتگو با بسیج:

مجلس مخالف انحلال بنیاد مسکن است

اسداللهی با بیان اینکه نهادهایی مانند بنیاد مسکن به قشر محروم جامعه خدمت می کنند افزود: اگر بخواهند به ساختار بنیاد مسکن دست بزنند و یا آن را ادغام یا منحل کنند مجلس موافقت نمی کند.
کد خبر: ۸۶۰۷۵۲۵
|
۲۵ آذر ۱۳۹۴ - ۱۳:۲۳

غلامرضا اسداللهی نماینده مردم تربت جام در مجلس شورای اسلامی در گفتگو با خبرنگار اقتصادی خبرگزاری بسیج با اشاره به لایحه انحلال بنیاد مسکن از سوی دولت اظهار داشت: تاسیساتی که امام خمینی (ره) بنیانگذار آن بودند نباید منحل شود، ممکن است اصلاحی در ساختار لازم داشته باشد ولی برخورد با نهادهایی مثل کمیته امداد و بنیاد مسکن به هیچ عنوان وجاهت شرعی و عرفی ندارد و قانونی نیست.

وی با بیان اینکه نهادهایی مانند بنیاد مسکن به قشر محروم جامعه خدمت می کنند افزود: مبنای تشکیل بنیاد مسکن حساب صد امام (ره) بود که تاکنون عملکرد مطلوبی داشته ‎است.

نماینده مردم تربت جام و تایباد با بیان اینکه نمایندگان مجلس موافق این طرح نیستند خاطرنشان کرد: فکر نمی کنم زمینه ای باشد بنیاد مسکن حذف یا ادغام شود و اگر بخواهند به ساختار بنیاد مسکن دست بزنند مجلس موافقت نمی کند.

عضو کمیسیون برنامه و بودجه مجلس در خصوص رکود مسکن مهر و تاخیر وعده دولت در حمایت از مسکن اجتماعی گفت: دولت از نظر حقوقی به مردم تعهد دارد، مردم هزینه هایی پرداخت کردند تا صاحب مسکن شوند و دولت باید تعهدات حقوقی خود را انجام دهد.

اسداللهی با بیان اینکه دولت نباید به سمت و سویی برود که اعتماد مردم را از بین ببرد تصریح کرد: اگر مسکن مهر بخواهد  شکل دیگری بگیرد بحث دیگری است  اما دولت باید به تکلیف خود عمل کند و مسکن مهر را به اتمام برساند.

ارسال نظرات
آخرین اخبار