خبرهای داغ:
رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد اهر:

توسعه شرکتهای دانش بنیان اولویت دانشگاه آزاد اهر است

خبرگزاري بسيج: رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد اهر در نشست اين دانشگاه به مناسب فرارسيدن هفته پژوهش، از توسعه شرکت های دانش بنیان به عنوان یکی از اولویت های اصلی این دانشگاه نام برد.
کد خبر: ۸۶۰۷۷۳۷
|
۲۵ آذر ۱۳۹۴ - ۲۱:۴۱

به گزارش خبرنگار خبرگزاري بسيج در آذربايجان شرقي، نادر اسدی اتكا نكردن به شهریه دانشجویی را از سیاست های اصلی دانشگاه آزاد اسلامی اهر عنوان و ادعا كرد: این دانشگاه به جهت وجود اساتید و دانشجویان خلاق و نخبه، در این امر پیشگام بوده است.

وی شرکت های دانش بنیان را بهترین و مناسب ترین شیوه براي درآمدزایی و اشتغال پایدار به فارغ التحصیلان دانشگاهی دانست و افزود: دانشگاه آزاد اسلامی با توجه به اهمیت این مقوله در چارت سازمانی دانشگاه های آزاد، اداره کل برنامه ریزی و امور دانش بنیان را در جهت حمایت و ساماندهی متقاضیان فعال دراین زمینه را ایجاد کرده است.

اسدي با اشاره به فعالیت های انجام شده در حوزه پژوهش، تجهیز آزمایشگاه ها و کارگاه های تخصصی را در راستای توسعه فعالیت های پژوهشی و تحقیقاتی اساتید و دانشجویان دانست.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی اهر توسعه رشته های تحصیلات تکمیلی در مقاطع ارشد و دکتری را از ديگر برنامه های این واحد برشمرد و اظهار داشت: با پیگیری های انجام شده، 44 رشته دکتری و ارشد در دو سال گذشته به رشته های موجود دانشگاه اضافه شده است.

رئیس شورای پژوهش واحد اهر با اشاره به تاكيدهاي رهبر فرزانه انقلاب در بخش تولید علم، بر تلاش مضاعف اساتید و دانشجویان در تحقق این امر تأکید و اظهار امیدواری کرد: با تحقیقات میدانی و عملیاتی گام های اساسی در این زمینه برداشته شود .

در پايان اين نشست، از پژوهشگران برتر در بخش اساتید و دانشجویان تجلیل شد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها