رئیس دانشگاه پیام نور لرستان:

157 مقاله به دبیرخانه هفتمین همایش سیره علوی در دانشگاه پیام نور لرستان ارسال شد

رئیس دانشگاه پیام نور لرستان گفت: 157 مقاله به دبیرخانه هفتمین همایش ملی سیره علوی در دانشگاه پیام نور لرستان ارسال شد.
کد خبر: ۸۶۰۷۹۲۳
|
۲۶ آذر ۱۳۹۴ - ۱۵:۱۱

به گزارش خبرگزاری بسیج، جعفری امروز در هفتمین همایش ملی سیره علوی که با محوریت همدلی و همزبانی به میزبانی دانشگاه پیام نور لرستان در خرم آباد، برگزار شد، گفت: 157 مقاله به دبیرخانه هفتمین همایش ملی سیره علوی در دانشگاه پیام نور لرستان ارسال شد و پس از ارزیابی هیات داوران 27 مقاله به مرحله نهایی همایش راه یافتند و نهایتا صاحبان پنج مقاله برتر معرفی و مورد تجلیل قرار می گیرند.

 وی افزود: این همایش در شرایطی با رویکرد همدلی و همزبانی برگزار می شود که جهان امروز و به خصوص دنیای اسلام برای عبور از بحران های عصر حاضر بیش از هر زمان دیگر محتاج رجوع به باطن قرآن و عترت رسول گرامی اسلام(ص) به خصوص مراجعه به سیره و ساحت قدسی مولی الموحدین علی بن ابی طالب (ع) است.

 رئیس دانشگاه پیام نور لرستان گفت: این مهم برای ما ایرانیان مسلمان اعم از شیعه و سنی که سالهاست با چنگ زدن به حبل المتین قرآن و اهل بیت (ع) آینه تمام نمای تجلی همدلی و هزبانی در تمام سطوح دینی، فرهنگی و سیاسی هستیم اهمیت بیشتری یافته است.

 جعفری همچنین از تمامی نهادهای علمی و اجرایی پشتیبان و همچنین ارائه دهندگان مقالات به هفتمین همایش ملی سیره علوی قدردانی کرد.

ارسال نظرات
آخرین اخبار