دبیرکل بنیاد بین‌المللی غدیر

امام علی(ع) در بینش افشاگر نفاق و فتنه بود

دبیرکل بنیاد بین‌المللی غدیر گفت: امام علی(ع) در بینش افشاگر نفاق و فتنه بود.
کد خبر: ۸۶۰۷۹۲۶
|
۲۶ آذر ۱۳۹۴ - ۱۵:۱۹

به گزارش خبرگزاری بسیج، آیت الله کاظم صدیقی در پیامی به هفتمین همایش سراسری سیره علوی اظهار داشت: سلام بر امیر المونین مظهر خدا و الگوی کامل خلق خدا، او که در عبادت و سیاست و جهاد با دشمنان کافر و ظالم و منافق و در جوشش مهربانی و عاطفه با توده های مردم و در عدالت بی همتا و در نوازش یتیمان و درماندگان بی نظیر بود.

او که در دانش کرسی نشین سلونی و در بینش افشاگر نفاق و فتنه بود و او که شمشیر دوبر علیه تهجر کور و سکولار، و در مدیریت ممتاز بود و شخصیتی که نهج البلاغه اش اخی القرآن و حاوی بهترین روش در ارائه عرفان، سیاست و اخلاق و تربیت است و در مناجات شعبانیه و دعای کمیلش خراباتیان جهان را پروانه شمع وجود ساخته است.

سلام بر او و مظلومیت بی نظیرش و بر مهجوریت مرام و حکومت داریش و سلام بر احیاگران غدیرش، خصوصا امام راحل (ره) که پرچم غدیر را به اهتزاز درآورد و بر خلف صالحش امام خامنه ای (حفظه الله تعالی) که این پرچم را با اقتدار حفاظت کرد و دورود بی پایان بر مردم ایران که از اعماق جان و سویدای قلوبشان عاشقانه طی این سه دهه و اندی سال با نثار قربانیان فراوان و بذل همه دارایی، پرچم غدیر را با مدل ولایت فقیه پاسداری کردند.

و سلام بر فقیه مجاهد عاشق، بنیانگذار بنیاد بین المللی غدیر و همه یاران ایشان در این مهم و تحیات و رحمت الهی بر شما برگزارکنندگان این همایش ارزشمند، خصوصا دانشگاهیان و رئیس محترم و دست اندرکاران دانشگاه پیام نور استان لرستان که در ارتقاء این رسالت مهم دین خود را به امام الائمه علی (ع) ادا و با بنیاد بین المللی غدیر و امام جمعه عزیز و نماینده محترم ولی فقیه دراستان لرستان، در جبهه واحد افتخار می آفرینند از اینکه موضوع همایش را سیره علوی با رویکرد همدلی و همزبانی قرار داده اید دلیل هوشمندی و تعهد ستودنی شما بزرگواران است.

امروز اخلاق در عرصه های مختلف زندگی بشر گم شده است و علی و سبک زندگی این ابرمرد تنها نسخه شفابخش بشریت امروز است و رابطه او با مردم نمونه کامل همدلی و همزبانی می باشد.

«علی خیر البشر»

در پایان متواضعانه قدردان شما فرهیختگان مولا امیرالمومنین علی (ع) هستم و عرضه میدارم که امروز همه قدرت های استکباری خصوصا شیطان بزرگ به جنگ امیرالمومنین (ع) آمده اند و با همه امکانات سر آن دارند که ولایت علوی در متن زندگی محقق نشود و امروز روز قیام همه جانبه و مقابله جانانه است که جبهه ولایت غدیر محور این قیام برای حفظ هویت اسلامی است.

امید است در توسعه کیفی و کمی این حرکت با استمداد از صاحبنظران، هنرمندان و خیل عظیم جوانان مومن خصوصا عالمان حوزوی و فرزانگان دانشگاهی و همه اقشار اهل ولایت موفق و موید باشید.


ارسال نظرات