در قالب طرح پیوند آسمانی

۱۰ فقره جهیزیه به نوعروسان بی‌بضاعت صومعه‌سرایی اهدا شد

فرمانده حوزه کوثر بسیج خواهران صومعه‌سرا گفت: در قالب طرح پیوند آسمانی ۵ مورد جهیزیه به نوعروسان بی بضاعت این شهرستان اهدا شد.
کد خبر: ۸۶۰۷۹۹۰
|
۲۷ آذر ۱۳۹۴ - ۱۱:۰۰
به گزارش خبرگزاری بسیج از صومعه‌سرا، آروز محمدی با بیان اینکه امروز ۱۰ فقره جهیزیه به نوعروسان بی بضاعت این شهرستان اهدا شد، اظهار کرد: از اول سال جاری تا کنون ۲۰ فقره جهیزیه به نوعروسان اهدا شده است.

وی با بیان اینکه مبلغ هر فقره جهیزیه ۳۰ میلیون ریال است،افزود: جهیزیه شامل اجاق گاز ، فرش و تلویزیون ال ای دی می‌باشد.

فرمانده حوزه کوثر بسیج خواهران صومعه سرا گفت: حوزه کوثر با مشارکت خیرین شهرستان صومعه‌سرا و کمک‌های مردمی که از سوی پایگاه‌های مقاومت بسیج خواهران جمع‌آوری شده توانسته به نوعروسان بی بضاعت کمک کند تا زندگی خود را آغاز نمایند.

محمدی با اشاره به سخنی از پیامبر اکرم(ص) مبنی بر اینکه "بهترین ازدواج‌ها آن است که آسان‌تر انجام گیرد” تصریح کرد: باید زمنیه ازدواج آسان برای جوانان فراهم شود.

وی خاطرنشان کرد: باید الگوهای ازدواج آسان و بی‌آلایش را به نسل جوان منتقل کرد و زمینه تقویت فضای جامعه را در این راستا فراهم ساخت.

فرمانده حوزه کوثر بسیج خوارهان صومعه سرا اظهار کرد: هدف از این طرح کمک به امر خیر و خداپسندانه ازدواج جوانان نیازمند و تامین جهیزیه برای شروع زندگی مشترک و آبرومند آنها است.


ارسال نظرات