برگزاری دوره تربیت و تعالی سپاه کوهدشت با حضور 700 نفر از بسیجیان این شهرستان

دومین دوره تربیت و تعالی سپاه کوهدشت با حضور 700 نفر از بسیجیان این شهرستان برگزار شد.
کد خبر: ۸۶۰۸۰۷۶
|
۲۷ آذر ۱۳۹۴ - ۱۸:۴۳

حجت الاسلام پاکدامن مسئول حوزه نمایندگی ولی فقیه در سپاه شهرستان کوهدشت در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در لرستان، ضمن تشریح جزئیات برگزاری دوره تربیت و تعالی سپاه این شهرستان گفت: دوره با حضور 700 نفر ازمدیران عقیدتی، فرماندهان پایگاه ها،شورای حوزه ها و پایگاه های سطح شهرستان برگذار شد.

وی هدف از اجرای این دوره را بالا بردن سطح بصیرت دینی و اخلاقی بسیجیان عنوان کرد و افزود: در این دوره یک روزه مسائلی از قبیل چگونگی امر به معروف و نهی از منکر، اصول و عقاید اسلامی و دیگر مسائل به بسیجیان آموزش داده شد.

مسئول حوزه نمایندگی ولی فقیه در سپاه شهرستان کوهدشت با بیان این مطلب که امر به معروف و نهی از منکر در جامعه ما مورد غفلت و بی توجهی قرار گرفته است گفت: در راستای جبران بخشی از این خلاء آموزش عملی امر به معروف و نهی از منکر در دستور کار این دوره قرار گرفته است.

پاکدامن ادامه داد: در این دوره کتاب امر به معروف و نهی از منکر استاد مطهری، استاد قرائتی و دیگر اساتید برجسته اخلاق جهت ارائه آموزش های لازم به بسیجیان مورد استفاده قرار گرفت.

وی ادامه داد: در پایان این دوره که با حضور اساتید اخلاق شهرستان کوهدشت برگزار شد در پایان به شرکت کنندگان، گواهی نامه شرکت در دوره اعطا می شود.


ارسال نظرات