همزمان با ماه ربیع الاول؛

50 محفل قرآنی در کانون های مساجد کردستان

مسئول دبیرخانه هیئت نظارت بر کانون های فرهنگی هنری مساجد کردستان از برگزاری جشن های وحدت در 450 کانون فرهنگی هنری مساجد استان خبر داد و گفت: 50 محفل قرانی نیز در استان برگزار می شود.
کد خبر: ۸۶۰۸۱۴۰
|
۲۸ آذر ۱۳۹۴ - ۰۸:۱۲

به گزارش خبرگزاری بسیج از کردستان، کامل گلباغی، مسئول دبیرخانه هیات نظارت برکانون های فرهنگی هنری مساجد کردستان، در جمع خبرنگاران در سنندج اظهار کرد: وحدت از ضروری‌ترین مسائل روز جوامع اسلامی است.

وی، جلوگیری از تفرقه امت اسلامی را هدف اصلی بنیانگذاری انقلاب اسلامی در هفته وحدت اعلام کرد و افزود: هفته وحدت ثمره اندیشه متعالی معمار کبیر انقلاب است و بر تک‌تک ما واجب است تا تمامی لحظات این هفته را مغتنم‌ترین فرصت برای تحکیم وحدت و زدودن اختلاف‌ها و مقابله با توطئه‌های تفرقه‌افکنانه دشمنان بدانیم و با اتحاد راستین مشت محکمی بر دهان یاوه‌گویان شرق و غرب وارد آوریم.

مسئول دبیرخانه هیات نظارت برکانون های فرهنگی هنری مساجد کردستان با بیان اینکه همزمان با آغاز ماه مولود، جشن‌های مولودی‌خوانی در تمامی کانون‌های مساجد شهری و روستایی استان برگزار می‌شود، ابراز کرد: هر شب در یک یا چند کانون این استان شاهد برگزاری مراسم جشن و مولودی‌خوانی هستیم که به‌صورت خودجوش و با شور و نشاط همراه به پخش نقل و شیرینی برگزار می‌شود.

گلباغی، از برگزاری 50 محفل قرآنی در کانون فرهنگی هنری مساجد استان خبر داد و اظهار کرد: محافل انس با قران همزمان با آغاز هفته وحدت در کانون های شهری و روستایی استان برگزار می شود.

وی با بیان اینکه تمامی کانون های که برنامه جشن وحدت داشته باشند حمایت می شوند، خاطر نشان کرد: اعزام سخنران، گروه های مداحی و دف نوازی از جمله حمایت های معنوی است که به محض اعلام آمادگی کانون ها در اختیار آنها قرار می گیرد.

مسئول دبیرخانه هیات نظارت برکانون های فرهنگی هنری مساجد کردستان با اشاره به مردمی و خودجوش بودن جشن های وحدت اذعان کرد: ویژه برنامه های هفته وحدت با حضور پرشور آحاد مردم برگزار می شود که این مهم نشان از وحدت و همدلی مردم این منطقه است.

ارسال نظرات