مدیر شبکه جهانی ولایت:

دلارهای نفتی وهابیت برای بشریت مایه دردسر شده است

مدیر شبکه جهانی ولایت گفت: دلارهای نفتی وهابیت برای بشریت مایه دردسر شده است.
کد خبر: ۸۶۰۸۴۱۴
|
۲۸ آذر ۱۳۹۴ - ۱۳:۰۹

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از لرستان، آیت الله حسینی قزوینی در جمع کارکنان سپاه حضرت ابوالفضل (ع) لرستان با بیان اینکه الفبای فکری وهابیت مبتنی بر تکفیر تمام مسلمانان است گفت: وهابیت با دلارهای نفتی که در اختیار دارد نه تنها برای مسلمانان بلکه برای بشریت مایه دردسر شده است.

وی با اشاره به اینکه دنیا این را درک کرده است که وهابیت اولین دشمن بشریت است افزود: امروز عراق، سوریه، بحرین و یمن در شراره های آتشی که وهابیت با پشتیبانی آمریکا در این کشورها به پا کرده است می سوزند؛ البته اروپا خود نیز از جنایت های وهابیت بی نصیب نمانده است.

مدیر شبکه جهانی ولایت گفت: در جریان اقدامات تروریستی پاریس به عنوان یک شاهد عینی سردرگمی و اضطراب مردم فرانسه و اروپا را شاهد بودم و البته رهبر معظم انقلاب نیز در نامه دوم خود اشاره کردند که این ناامنی را که مردم اروپا حس کردند مردم فلسطین سالهاست با این ناامنی دست و پنجه نرم می کنند.

حسینی قزوینی در ادامه از نفوذ رهبری و مرجعیت، عزاداری عاشورای حسینی و انتظار و مهدویت به عنوان سه عامل مهم و تاثیرگذار در امیدواری شیعه به آینده نام برد و افزود: کنگره آمریکا برای شناسایی رموز موفقیت شیعه در کشورهای شیعه نشین 900 میلیون دلار سرمایه گذاری کرده و برای از میان برداشتن آنها با برنامه ریزی عمل می کند.

وی با بیان اینکه تلاش دشمن بر این است که بین رهبری و جوانان فاصله بیندازد اظهار کرد: جوانان شیعه به واسطه اعتقاد به مهدویت و انتظار همواره بغض و کینه نسبت به استکبار جهانی را در خود می پرورانند و با این حال امروز شاهدیم که دشمن برای از بین بردن این روحیه به دروغ پردازی در خصوص مهدویت می پردازند.

ارسال نظرات