فرمانده هنگ مرزی شهرستان پارس آباد:

سارقان حرفه ای در شهر اسلام آبادمغان دستگیر شدند

سرهنگ سعيد صابري از دستگیری دو نفر از سارقان توسط ماموران پاسگاه مرزی بخش اسلام آباد خبر داد.
کد خبر: ۸۶۰۸۶۶۸
|
۲۹ آذر ۱۳۹۴ - ۰۸:۳۷

به گزارش خبرگزاری بسیج از پارس آباد، سرهنگ سعيد صابري، فرمانده هنگ مرزی شهرستان پارس آباد در تشريح جزئيات اين خبر اظهار داشت: در پی وقوع سرقت های متعدد اموال در شهر مرزی اسلام آباد موضوع به صورت ویژه در دستور کار ماموران مرزبانی قرار گرفت.

وی افزود: ماموران پاسگاه مرزی اسلام آباد با بررسی بازه های زمانی و مکانی سرقت ها و احصاء شیوه و شگرد سارقان و کنترل سارقان سابقه دار و زندانیان آزاد شده در منطقه، در نهايت دو نفر از سارقان حرفه ای که با خودرو وانت در شهر مرزی اسلام آباد در حین تردد بودند را شناسایی و دستگير كردند.

فرمانده هنگ مرزی شهرستان پارس آباد ادامه داد: در بازرسی از خودروی اين سارقين، تعداد ۶۱ کالن روغن موتور از انواع مختلف به مقدار ۲۴۴ لیتر، ۶ بطری روغن ترمز ۲۵۰ سی سی، ۲۱عدد آچار میکانیکی مسروقه کشف و ضبط شد.

صابری با بيان اينكه در تحقیقات میدانی و بازجویی های فنی ماموران مرزبانی ، سارقان به محل دپوی اموال مسروقه دیگر نیز در کارگاه ماشین شویی فردی به هویت «یوسف – ح» در روستای اجیرلوی پارس آباد اعتراف می كنند، گفت: ماموران پس از دریافت اعتراف متهمان، بلافاصله با هماهنگی مراجع قضایی با اعزام به روستای اجیرلو در یک عملیات پلیسی سارق ردیف سوم را نیز دستگیر و در بازرسی از کارواش متهم تعداد ۲۰ حلقه لاستیک خودروی سواری از انواع مختلف را کشف و ضبط می نمایند.

فرمانده هنگ مرزی پارس آباد با اشاره به اینکه ارزش تقریبی اقلام مشکوفه بالغ بر ۱۴۰ میلیون ریال است، تصريح كرد: متهمان با تکمیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی به دادسرا معرفی و با صدور قرار قانونی روانه زندان شدند.

صابری در پایان ضمن تشکر از اطلاع رسانی به موقع مردم و همکاری خوب آنان در کشف جرم از مرزنشینان خواست، از نگهداری وجه نقد و طلاجات داخل منزل خوداری کنند و هنگام خروج از منزل در صورت رویت افراد ناشناس و مشکوک که در نزدیکی منزل پرسه می زنند موضوع را با قید مشخصات سریعا به مرکز فوریتهای پلیسی ۱۱۰ اطلاع دهند.

ارسال نظرات