درمانگاه شبانه روزی بسیجیان در میناب احداث می شود

فرماندار ویژه شهرستان میناب با اشاره به احداث درمانگاه شبانه روزی بسیجیان در این شهرستان گفت: این اقدام تحولی عظیم در بخش بهداشت و درمان را امکان می سازد.
کد خبر: ۸۶۰۸۷۲۷
|
۲۹ آذر ۱۳۹۴ - ۰۹:۴۶
.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از استان هرمزگان، علیرضا پاکدامن در نشست با معاون مدیر عامل تامین درمان بسیجیان کشوردر فرمانداری ویژه شهرستان میناب اظهار کرد : میناب در بخش بهداشت و درمان در حال خدمات دهی به مردم شرق هرمزگان و جنوب کرمان و غرب سیستان و بلوچستان است .

وی با اشاره به جمعیت ۳۰۰ هزار نفری شهرستان میناب و نیاز مبرم به بخش بهداشت و درمان گفت: افزایش تعداد بیمارستان ها و درمانگاه ها در سطح شهرمیناب یکی از ضروریات در بخش توسعه بهداشت و درمان است.

پاکدامن با بیان پذیرش بیماران در بیمارستان میناب بالاتر از حد ظرفیت خاطر نشان کرد: چنین خدماتی نیاز به تجهیزات و پرسنل بیش در بخش خدمات رسانی ویژه به پذیرش شدگان می باشد.

وی در بخش دیگری از سخنان خود ضمن اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری در بحث افزایش جمعیت در سواحل مکران تاکید کرد و گفت : میناب به عنوان دروازه سواحل مکران نیازمند ساخت بیمارستان های با ظرفیت بیش از ۳۰۰ تخت بستری است.
معاون استاندار هرمزگان با بیان این مطلب که بسیج در زمینه های اقتصادی حضور فعال و قابل تقدیر داشته است؛عنوان کرد : با برنامه ریزی های انجام شده در سال آینده شاهد احداث درمانگاه شبانه روزی بسیجیان در میناب خواهیم بود.

چراغعلی معاون مدیرعامل تامین درمان بسیجیان کشور در این نشست گفت : با توجه به مشکلات پیش روی بخش بهداشت و درمان شهرستان میناب پس از تحویل زمین و طی مراحل قانونی، استارت عملیات احداث درمانگاه شبانه روزی بسیجیان زده می شود.

 

ارسال نظرات