جوانی مطرح کرد:

حمله به شیعیان جهان نتیجه اتاق فکر نظام سلطه است

مشاور نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران با اعلام اینکه حمله به شیعیان جهان نتیجه اتاق فکر نظام سلطه است گفت: حملات پراکنده در سراسر جهان از یک منبع نشات می گیرد.
کد خبر: ۸۶۰۸۷۸۸
|
۲۹ آذر ۱۳۹۴ - ۱۰:۲۶
به گزارش " خبرگزاری بسیج سپاه ثارالله " به نقل از شبستان ، سردار یدالله جوانی مشاور نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در گفتگو با خبرنگار شبستان، راجع به اقدامات تروریستی علیه شیعیان جهان گفت: ما متاسفانه شاهد جنایتهای فجیع در برخی از مناطق علیه شیعیان هستیم که براساس یک نقشه بسیار پیچیده و توطئه سنگین طراحی شده است.

وی همه حمله‌ها به شیعیان در نقطه نقطه جهان را مرتبط با یکدیگر دانست و گفت: اینها خروجی اتاقهای فکر غربیها بر علیه شیعیان است و پشت صحنه همه این حوادث نظام استکبار به رهبری امریکاست.

جوانی بروز انقلاب اسلامی را منجر به ایجاد بیداری اسلامی در جهان بین‌الملل دانست و گفت: از این رو انها از وحدت بین مسلمانان می‌ترسند و احساس خطر می‌کنند که بیداری اسلامی همه جا را فرا گیرد و به همین دلیل شیعیان و اهل سنت‌هایی که از وهابیت فاصله گرفته‌اند مورد حمله قرار می‌دهند.

وی همچنین به نقش رژیم صهیونیستی در حمله به شیعیان در جهان اشاره کرد و افزود: این کشور نیز از پیشرفت مقاومت با همراهی شیعیان هراس دارد به همین دلیل حمله به شیعیان را رهبری می‌کند.

وی در ادامه ایران را پرچمدار مبارزه با رژیم صهیونیستی و تروریست‌ها تلقی کرد و گفت: این توطئه بزرگ بر آن است که سلفی‌ها و تکفیری ها بر شیعیان پیروز کند و بتواند به مقابله با ایران بپردازد.
ارسال نظرات