فرماندار اردبیل:

کاندیداهای انتخابات حواسشان باشد!

طبق دستورالعمل‌های صادر شده، استفاده از هر نوع امکانات، عناوین و فرصت‌های دولتی برای تبلیغات خلاف قانون بوده و اگر موردی مشاهده شود قطعا برابر قانون مورد بررسی قرار می‌گیرد.
کد خبر: ۸۶۰۸۹۸۲
|
۲۹ آذر ۱۳۹۴ - ۱۳:۲۵

به گزارش خبرگزاری بسیج از اردبیل به نقل از تسنیم، جواد زنجانی، فرماندار اردبیل در گفتگویی اظهار داشت: ساعت ثبت‌نام از کاندیداهای مجلس شورای اسلامی در فرمانداری‌ اردبیل تا پایان وقت اداری بوده که در واقع تمامی مراحل برگزاری انتخابات به جز مرحله أخذ رأی به صورت الکترونیکی انجام می‌شود.

وی گفت: هرگونه تبلیغات نامزدهای انتخاباتی قبل از موعد مقرر بر خلاف قانون بوده و تأیید صلاحیت نامزدهای انتخابات نیز برای اتمام ثبت نام مورد شروع می‌شود که در واقع زمان تبلیغات برای انتخابات مجلس خبرگان رهبری 14 روز و زمان تبلیغات برای انتخابات مجلس شورای اسلامی 7 روز است.

فرماندار اردبیل افزود: برابر دستورالعمل‌های صادر شده، استفاده از هر نوع امکانات، عناوین و فرصت‌های دولتی برای تبلیغات خلاف قانون بوده و اگر موردی مشاهده شود قطعا برابر قانون مورد بررسی قرار می‌گیرد و کاندیداهای انتخابات نیز باید توجه داشته باشند که در مکان‌های ممنوع برای تبلیغات، فعالیتی نداشته باشند.

زنجانی تصریح کرد: زمان ثبت‌نام کاندیداها برای انتخابات مجلس خبرگان رهبری از روز 26 آذرماه تا دوم دی بوده و نیز زمان ثبت نام انتخابات مجلس شورای اسلامی از 28 آذرماه تا روز چهارم دی ماه است.

وی بیان کرد: کاندیداها بهتر است که خود برای ثبت نام مراجعه کرده و از همراه آوردن طرفداران پرهیز کنند چرا که تجمع بیش از حد موجب اخلال در امر ثبت نام می‌شود.

ارسال نظرات