عضو کمیسیون اقتصادی مجلس در گفتگو با بسیج:

به‎جای امحا، سیب‎زمینی بین نیازمندان توزیع می‎شد

نماینده مردم هشترود در پاسخ به این پرسش که میزان امحای سیب زمینی در استان 1700 تن نبوده بلکه 11275 تن بوده خاطرنشان کرد: حتی اگر یک کیلو سیب زمینی امحا شده باشد مذموم و مجلس پیگیر این موضوع است.
کد خبر: ۸۶۰۹۰۰۵
|
۲۹ آذر ۱۳۹۴ - ۱۴:۰۰

غلامحسین شیری علی آبادی نماینده مردم هشترود و عضو کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی در گفتگو با خبرنگار اقتصادی بسیج با اشاره به امحای سیب زمینی در استان فارس اظهار داشت: اینکه دولت از پاسخگویی نسبت به امحای سیب زمینی فرار می کند باید از دولت پرسید این چه وضعی است.

وی با بیان اینکه مجلس شورای اسلامی امحای سیب زمینی را نفی می کند افزود: کشاورزان نعمت الهی را با زحمات فراوان بدست آوردند باید دولت به جای امحای آن زمینه صدور سیب زمینی به خارج را فراهم می کرد یا به مستمندان اختصاص می داد .

نماینده مردم هشترود در پاسخ به این پرسش که میزان امحای سیب زمینی در استان 1700 تن نبوده بلکه 11275 تن بوده خاطرنشان کرد: حتی اگر یک کیلو سیب زمینی امحا شده باشد مذموم است مجلس پیگیر این موضوع و از نظر شرعی و قانونی و از نظر علما و مراجع قضایی محکوم است.

شیری علی آبادی با بیان اینکه مجلس قاطعانه این موضوع را محکوم می کند تصریح کرد: باید به جای امحا، سیب زمینی ببین نیازمندان توزیع می شد و یا به کشورهای دیگر صادر می شد یا به مسلمانان جنگ زده یمن ، عراق و سوریه و یا مسلمانان جهان که از نظر مواد غذایی در رنج هستند صادر می شد .

ارسال نظرات