معاون اسبق وزیر جهاد کشاورزی:

دزفول زیرساخت لازم جهت تبدیل به «منطقه آزاد کشاورزی» را دارد

معاون اسبق وزیر جهاد کشاورزی گفت: دزفول با داشتن امکانات و زیرساخت‌های لازم آمادگی تبدیل شدن به "منطقه آزاد کشاورزی" را دارد.
کد خبر: ۸۶۰۹۱۵۴
|
۲۹ آذر ۱۳۹۴ - ۱۸:۲۲

به گزارش بسیج،  از دزفول، همایش "دزفول شهر آرزوها" شامگاه شنبه در تالار شیخ مرتضی انصاری دانشگاه آزاد اسلامی این شهرستان برگزار شد.

معاون اسبق وزیر جهاد کشاورزی در این مراسم اظهار کرد: دزفول با داشتن امکاناتی همچون فرودگاه و سردخانه و زیرساخت‌های لازم جهت تبدیل شدن به منطقه آزاد را دارد که مسئولان باید با برنامه‌ریزی هدفمند نسبت به تحقق آن اقدام کنند.

غلامرضا حسینی‌فر گفت: شهرستان دزفول به دلیل دارا بودن آب، خاک و هوای مساعد مناسب‌ترین مکان برای احداث گلخانه 20 تا 30 هزار هکتاری است.

وی اضافه کرد: صنعت کشاورزی دزفول از اطلاعات روز دنیای این صنعت فاصله دارد و با وجود پیشرفت و توسعه بخش کشاورزی دنیا، کشاورزان منطقه همچنان از روش‌های قدیمی سال‌های گذشته استفاده می‌کنند که این امر موجب کاهش کیفیت و عملکرد و افزایش هزینه‌ها شده است.

بنا به این گزارش  این همایش با هدف شناسایی راه‌های توسعه و پیشرفت دزفول و ارتباط بیشتر با بخش صنعت و صنعتگران برگزار شد که از حاشیه این مراسم انتقاد معاون اسبق وزیر جهاد و کشاورزی از عدم حضور برخی از مسئولان شهری دزفول در همایش بود.

ارسال نظرات