خبرهای داغ:
مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه مراغه:

مساجد سنگر ترویج آموزه های اسلامی است

خبرگزاري بسيج: مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه مراغه در همایش مشترک ائمه جماعات ، هیات امنای مساجد و فرماندهان پایگاه های بسیج اين شهرستان، گفت: مساجد سنگر ترویج آموزه های اسلامی و مقابله با انحرافات و بدعت ها است.
کد خبر: ۸۶۰۹۲۸۴
|
۳۰ آذر ۱۳۹۴ - ۰۸:۱۳

به گزارش خبرنگار خبرگزاري بسيج در آذربايجان شرقي، حجت الاسلام اباصلت فیضی زاده افزود: بدعت ستیزی، مقابله با راه های نفوذ دشمن و فرهنگ سازی اسلامی باید در مساجد مورد توجه قرار گیرد.
وی اظهار کرد: مساجد در طول سال های اخیر همواره سنگر فرهنگ سازی و بسیج مردمی برای مقابله با تهديدها و توطئه های دشمنان در کنار پایگاه های بسیج بوده است.
حجت الاسلام فیضی زاده با يادآوري اينكه شهدا و رزمندگان در طول دوران دفاع مقدس از مساجد به عنوان سنگر بسیج مردمی به جبهه های حق علیه باطل اعزام شده اند، تصريح كرد: مدیریت درست، جذب جوانان، رسیدگی به امور داخلی و برگزاری نمازهای جماعت و آیین های اسلامی و دینی باید در مساجد مورد توجه جدی قرار گیرد.
رییس اداره اوقاف و امور خیریه مراغه نیز در این همایش، گفت: هیات امنای مساجد باید در کنار روحانیون و پایگاه های بسیج به بهره گیری از تعامل سازنده در جهت فرهنگ سازی در مساجد حرکت کنند.
حجت الاسلام مطهری توجه به امانتداری، جذب قشر جوانان به آئين هاي اسلامی و دینی از سوي هیات امنای مساجد را ضروری دانست.

ارسال نظرات
پر بیننده ها