خبرهای داغ:

دانشجویان ایرانی مقیم آمریکا با خانواده شهید کجباف دیدار کردند

تعدادی از دانشجویان ایرانی مقیم کشور آمریکا با حضور در منزل شهید کجباف با خانواده ایشان دیدار کردند.
کد خبر: ۸۶۰۹۲۹۱
|
۳۰ آذر ۱۳۹۴ - ۰۸:۲۳

به گزارش خبرگزاری بسیج خوزستان  تعدادی از دانشجویان ایرانی مقیم آمریکا در منزل شهید کجباف حضور یافتند و با خانواده این شهید مدافع حرم دیدار کردند.

همسر شهید کجباف در این دیدار، اظهار داشت: دانشجویان ایرانی مقیم آمریکا می‌توانند سفیران خوبی برای انتقال پیام شهدای مدافع حرم باشند و حقیقت مبارزه با تروریسم را به جهان منتقل کنند.

وی افزود: کشورهای غربی و آمریکا تنها در شعار اعلام مبارزه با تروریسم می‌کنند اما مجاهدان و شهدای مدافع حرم در عمل با اعطاء جانشان این امر را نشان دادند.

همسر شهید کجباف گفت: کشورهایی که ایران و هم‌پیمانانش را به عنوان حامی تروریست معرفی می‌کنند باید بدانند که شهید کجباف و دیگر شهدای مدافع حرم قربانی همین تروریست صهیونیستی هستند.

وی با اشاره به لقب ام‌وهب به ایشان، عنوان کرد: یاران امام حسین(ع) یارانی ویژه‌ای بودند و شهدای ما و خانواده آنان شاید به اندازه سر سوزن بتوانند جلوه‌ای از آن رشادت‌ها را در طول تاریخ به نمایش بگذراند.

همسر شهید کجباف اظهار داشت: ملت شریف ایران آماده دفاع از تمام مظلومان مسلمان و غیرمسلمان در تمام جهان است و این دستور اسلام عزیز و از آرمان‌های نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران است.

وی افزود: باید پیام آزادی‌خواهی و صلح‌جویی مسلمانان به گوش تمام آزادی‌خواهان جهان برسد و دیوارها و حصارهایی را که کشورهای مستکبر برای سانسور خبری ایجاد کرده‌اند شکسته شود.

همچنین همرزم شهید کجباف، اظهار داشت: گروه‌های تکفیری از سوی کشورهای مستکبر ساماندهی می‌شوند و به صورت علنی مبارزه با اسرائیل را حرام می‌دانند.

وی افزود: در زمان اسارتِ یکی از نیروهای داعش، وی اعلام کرد مسلمانان تنها با اعطاء غرامت که همان نوامیس آنان هست حق ادامه زندگی دارند.

همرزم شهید کجباف گفت: نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران با تمام قدرت در برابر مستکبران و تروریسم زیر فرمان مقام معظم رهبری مقاومت می‌کنند و به امید خدا به زودی شاهد نابودی گروه‌های تروریستی در منطقه خواهیم بود.

ارسال نظرات
پر بیننده ها