خبرهای داغ:

نخستین سالگرد شهید سیدحمید تقو‌ی‌فر در اهواز برگزار می‌شود

آیین بزرگداشت نخستین سالگرد شهادت رزمنده خستگی ناپذیر شهید سیدحمید تقو‌ی‌فر از شهدای مدافع حرم خوزستان در اهواز برگزار می‌شود.
کد خبر: ۸۶۰۹۷۱۲
|
۳۰ آذر ۱۳۹۴ - ۱۵:۴۳

به گزارش خبرگزاری بسیج خوزستان، مراسم بزرگداشت نخستین سالگرد شهادت رزمنده خستگی ناپذیر شهید سیدحمید تقو‌ی‌فر از شهدای مدافع حرم خوزستان با حضور اقشار مختلف مردم، رزمندگان اسلام، بسیجیان، علما، طلاب، روحانیون و جوانان و نوجوانان در اهواز برگزار می‌شود.

این مراسم روز جمعه چهارم دی‌ماه سال 1394 همزمان با سیزدهم ربیع الاول سال ١٤٣٧ هجری قمری از ساعت 9 صبح آغاز می‌شود و تا ساعت 11:30 ادامه خواهد داشت.

بزرگداشت نخستین سالگرد شهادت رزمنده دلیر شهید سیدحمید تقو‌ی‌فر با حضور اقشار مختلف مردم در حسینیه عاشقان ثارالله اهواز واقع در چهار راه آیت‌الله طالقانی و پشت بازار بزرگ برگزار می‌شود و مردم خوزستان و ملت شهیدپرور ایران یاد و خاطره این شهید مدافع حرم را گرامی می‌دارند.

به گزارش خبرگزاری بسیج خوزستان، شهید سیدحمید تقو‌ی‌فر از شهدای مدافع حرم اهل‌بیت(ع) خوزستان فرزند شهید سید نصرالله تقوی‌فر و برادر شهید سید خسرو تقوی‌فر است که در سال 1337 در اهواز به دنیا آمد و در روز ششم دی‌ماه سال 1393 در منطقه عمومی سامرا به شهادت رسید.

پیکر مطهر این شهید پس از انتقال به ایران در صبح روز نهم دی‌ماه سال 1393 با حضور سردار قاسم سلیمانی در اهواز تشییع و در قطعه یک گلزار شهدای این شهر و در کنار مزار پدر شهیدش سید نصرالله تقوی‌فر آرام گرفت.

ارسال نظرات
پر بیننده ها