فرمانده بسیج عشایری اردبیل:

جشنواره صالحین در اصلاندوز برگزار می‌شود

فرمانده بسیج عشایری استان اردبیل از برگزاری جشنواره بزرگ صالحین با هدف انتخاب رده‌های برتر صالحین بسیج در پایگاه‌های مقاومت اصلاندوز خبر داد.
کد خبر: ۸۶۰۹۷۷۲
|
۳۰ آذر ۱۳۹۴ - ۱۹:۴۸

سرگرد محرم بنیادی، فرمانده بسیج عشایری اردبیل در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج از اصلاندوز گفت:جشنواره بزرگ صالحین بسیج در راستای تشویق و تقویت حلقه‌های صالحین و در راستای تجلیل و قدردانی از ارکان شجره طیبه صالحین برگزار و خلاقیت‌ها و ابتکارات بسیجیان در اداره حلقه‌های صالحین جمع‌آوری می‌شود.

وی با بیان اینکه در جشنواره صالحین تمامی ردههای مقاومت و اقشار مختلف بسیج حضور خواهند داشت افزود:امروز بالندگی و ایجاد انگیزه در کنار تشویق‌های معنوی و مادی در جذب و سازمان‌دهی کمک شایانی خواهد بود و در راستای هرچه باشکوه‌تر برگزار شدن این جشنواره و انتخاب بهترین‌ها در این حوزه کمیتههای مختلف ارزیابی و کنترل تشکیل‌ شده است.

فرمانده بسیج عشایری اردبیل (اصلاندوز) از برگزاری این جشنواره برای دومین سال متوالی خبر داد و گفت:در این جشنواره حلقه‌های برتر بیان صالحین و سرگروه‌های برتر آن و همچنین سایت‌های برتر صالحین ناحیه انتخاب خواهند شد که بهترین حلقات در طی برگزاری مراسمی در روز دهم دی ماه امسال در سالن اجتماعات کانون فکری پرورشی کودکان و نوجوانان مرکز اصلاندوز مورد تشویق قرار می گیرند.

بنیادی از برگزاری مرحله استانی جشنواره صالحین در بهمن ماه امسال خبر داد و گفت:نتایج حاصل از ارزشیابی ها در کمیته داوران جشنواره که در سطح رده مجری تشکیل می شود بررسی و برترین ها انتخاب می شوند و هدایای حالقه های برتر براساس جدول توزیع به آنها اهدا می شود.

طبق اعلام ستاد برگزاری جشنواره صالحین حلقه ای که بیشترین تلاش موفق در زمینه فرهنگ سازی حجاب اسلامی،امربه معروف و نهی از منکر،بیشترین خروجی به حوزه و دانشگاه،فعالیت هنری و یا فرهنگی مستند،نقش آفرینی در اجرای برنامه ها و ماموریت های پایگاه،فعالیت قرآنی و مقالات علمی و تربیتی و بیشترین رشد اخلاقی و تربیتی و دیگر فعالیتهای موثر را در بین اعضای خود داشته باشند بر اساس این معبارها ارزشیابی و انتخاب خواهند شد.

ارسال نظرات