خبرهای داغ:
فرمانده سپاه ميانه:

رشد علمی ایران اسلامی، مرهون زحمات اساتيد دانشگاه هاست

خبرگزاري بسيج: فرمانده سپاه میانه در نشست هم اندیشی سالیانه شورای بسیج اساتید اين شهرستان،‌ با يادآوري اینکه پس از خطبه حضرت امام خمینی(ره) در مورد کاپیتولاسیون، این اساتيد دانشگاه بودند که جرقه انقلاب اسلامی را زدند، گفت: اساتيد دانشگاه در به ثمر رسیدن انقلاب اسلامی تلاش زیادی کردند و رشد علمی ایران اسلامی، مرهون زحمات اساتيد دانشگاه هاست.
کد خبر: ۸۶۰۹۷۸۷
|
۳۰ آذر ۱۳۹۴ - ۲۱:۱۶

به گزارش خبرنگار خبرگزاري بسيج در آذربايجان شرقي،جعفر غیابی با تاكيد به اينكه وظیفه داریم از آرمان های اساتيد دانشگاه که نماد مدیران سازندگی و بزرگان علم هستند، دفاع کنیم، افزود: در حال حاضر رشد علمی کشورمان كه یازده پله از میانگین جهانی بالاتر است را مدیون اين تلاشگران عرصه ی علم و دانش هستيم.

وی در مورد وحدت حوزه و دانشگاه، تصريح کرد: دانشگاه از اقشار متخصص و حوزه نیز از قشر متعهد جامعه است و زمانيكه تخصص در کنار تعهد باشد، به موفقیت منجر خواهد شد.

غیابی با توجه به فرمايش هاي رهبر فرزانه انقلاب در خصوص جريان نفوذ دشمن، اظهار داشت: از جمله نفوذهای جریانی در کشور، نفوذ در ريشه هاي انقلاب اسلامی است که در حال اتفاق افتادن بوده و آنچه برای ما مهم است، سرکوب کردن تلاش دشمن برای نفوذ جریانی در ريشه هاي انقلاب اسلامی است.

این مقام مسئول تفکر سکولاریسم را تفکر جدایی دین از سیاست دانست و انتقاد كرد: امروزه افکار سکولاریسم بر افکار عده ای از مردم نفوذ کرده و این تعداد افراد بر جریان سیاسی، اجرایی و مدیریت کلان کشور رخنه کرده اند و هدف غربی را در پیش گرفته اند که دین اسلام برای آینده جمهوری اسلامی ایران و نظام سیاسی اسلامی آن جوابگو نیست.

غیابی با هشدار بر اینکه غربی ها می خواهند بر اساس این نظام -که ثمره خون بیش از ۲۴۰ هزار شهید دوران دفاع مقدس است- ضربه بزنند، بيان کرد: غربی ها معتقدند که تحریف امام خميني(ره) با برداشتن مرزها صورت می گیرد و زمانيكه در دانشگاه ها اعتقاد، اسلام و روح الهی نبوده و مرزهای اعتقادی از بین برود، دانشگاه هاهیچ فرقی با دانشگاه های دیگر کشورها نخواهد داشت.

نشست هم اندیشی سالیانه شورای بسیج استادان ميانه با حضور جمعی از اساتيد دانشگاه های پیام نور، آزاد اسلامی، عین القضات، دانشکده فنی و مهندسی و تنی چند از طلاب در سالن اجلاس شهید آیت اله حامدی دانشگاه آزاد اسلامی واحد میانه برگزار شد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها