خبرهای داغ:

یادواره شهدای طلبه و دانشجو منطقه ارسباران برگزار شد

خبرگزاري بسيج: آئين گرامیداشت یاد و خاطره شهدا طلبه و دانشجوی منطقه ارسباران و تجلیل از خانواده های شهدای مدافعان حرم، در مسجد بلال دانشگاه آزاد اسلامی واحد اهر برگزار شد.
کد خبر: ۸۶۰۹۷۸۹
|
۳۰ آذر ۱۳۹۴ - ۲۱:۲۵

به گزارش خبرنگار خبرگزاري بسيج در آذربايجان شرقي، رئیس شورای فرهنگی دانشگاه آزاد اسلامی واحد اهر برگزاری همایش تجلیل از خانواده شهدای طلبه و دانشجو و شهدای مدافعان حرم استان در این دانشگاه را گامی عملی در جهت ادای دین به شهدا و آشنایی بیشتر دانشجویان با سیره آن ها دانست.

نادر اسدی، گفت: انقلاب اسلامی به برکت خون شهدا و راهبری رهبر فرزانه انقلاب به حیات خود ادامه می دهد و وظیفه اصلی ما، ارائه ساز و کارهای عملی بر انتقال این فرهنگ به نسل جدید است.

وی تأکید کرد: انقلاب اسلامی؛ انقلاب فرهنگی مبتنی بر ارزش های اسلامی و دینی است و انتظار از مراکز علمی و دانشگاهی، تلاش براي آشنا كردن بیشتر دانشجویان و قشر تحصیلکرده با فرهنگ ایثار است.

اسدي تصريح كرد: اگر در این امر بیشتر تلاش کنیم با تنوع بخشی در حوزه فرهنگی و معنوی و جذب این قشر فرهیخته، می توان جلوی نفوذ فرهنگی استکبار جهانی ایستاد.

معاون سابق قرارگاه نصرت نيز در سخناني با بيان اينكه عده ای می خواهند ولایت را تضعیف کنند، بر حفظ هوشیاری نیروهای انقلاب تأکید کرد.


اهوازیان اظهار كرد: ابوموسی اشعری های زمان با توطئه های مختلف تلاش دارند با ایجاد تفرقه بین نیروی انقلاب و نظام، اصل مترقی ولایت فقیه را زیر سوال ببرند، ولي بدانند ملت ایران هوشیار است و توطئه های نابخردانه آنها تأثیری در اراده ملت ایران نداشته و مردم با حضور در صحنه، پشت سر ولایت هستند.

وي خاطرنشان كرد: اگر امروز امنیت، اقتدار و ثبات در کشور است، به برکت پایمردی و رشادت رزمندگان و ایثارگران بوجود آمده و رزمندگان اسلام، دشمنان نظام و انقلاب را در آن طرف مرزهای کشور زمین گیر کرده و اجازه نداده اند به خاک ایران اسلامی تعدی کنند.

اين فرمانده بسيجي در پايان سخنان خود، بر حفظ وحدت و همدلی پشت سر ولایت و ترویج فرهنگ ایثار و شهادت برای نسل جوان امروزی تأکید کرد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها