جانشین سپاه حضرت ابوالفضل (ع) لرستان:

غفلت از نقشه های روشنفکران غرب گرا در انتخابات، مجلس ششم دیگری را رقم می زند

جانشین سپاه حضرت ابوالفضل (ع) لرستان گفت: غفلت از نقشه های فتنه گران و روشنفکران غرب گرا در انتخابات، مجلس ششم دیگری را رقم می زند.
کد خبر: ۸۶۰۹۸۱۶
|
۰۱ دی ۱۳۹۴ - ۰۰:۰۳

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از لرستان، سردار توکلی در مراسم تودیع و معارفه معاون آماد و پشتیبانی سپاه حضرت ابوالفضل (ع) لرستان گفت: اگر از نقشه های دشمنان، فتنه گران و روشنفکران غرب گرا در انتخابات، غافل شویم مجلس ششم دیگری رقم می خورد.

وی از انتخاب اصلح و حضور حداکثری به عنوان دو آزمون بزرگ پیش روی ملت ایران در انتخابات مجلس و خبرگان رهبری یاد کرد و افزود: هیچ وقت به کسانی که برای ولایت و رهبری شمشیر را از رو بسته اند اجازه نخواهیم داد که به بهانه انتخابات خبرگان رهبری جایگاه ولایت و رهبری را تضعیف کنند.

 جانشین سپاه حضرت ابوالفضل (ع) لرستان با بیان اینکه امروز کسانی که با گفتمان رهبر معظم انقلاب و انقلاب اسلامی زاویه پیدا کرده اند به دنبال سازش با غرب هستند گفت:  به عنوان سربازان جبهه ولایت نمی توانیم چند دهه ایستادگی و نبرد رودرو با جبهه استکبار را فراموش کنیم.

توکلی در ادامه به پیشروی انقلاب اسلامی در خارج از مرزهای کشورمان اشاره کرد و ادامه داد: امروز آرمان هایی را که امام خمینی (ره) ترسیم کرده بودند در حال تحقق هستند به عنوان نمونه شاید کسی تصور نمی کرد که انقلاب اسلامی بتواند چند نفر شیعه را در نیجریه تربیت کند؛ اما امروز شاهدیم که شیخ ابراهیم زکزاکی به عنوان تربیت شده مکتب امام خمینی (ره) چند میلیون نفر را در این کشور شیعه کرده است.

وی با بیان اینکه پشتیبانی از جبهه مقاومت نیازمند استحکام درونی است اضافه کرد: مردم نقطه اقتدار و عزت انقلاب اسلامی هستند؛ چرا که هر کجا انقلاب به حضور مردم نیاز داشته است آنها با حضور حماسی خود انقلاب را بیمه کرده اند.

جانشین هماهنگ کننده سپاه حضرت ابوالفضل (ع) لرستان در بخش دیگری از اظهارات خود ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدا به ویژه شهدای آماد و پشتیبانی سپاه گفت: آماد و پشتیبانی در هشت سال دفاع مقدس نقش ارزشمندی را ایفاء و کارنامه درخشانی را از خود به جا گذاشته است.

توکلی با بیان اینکه در هشت سال دفاع مقدس موفقیت در یک عملیات بزرگ تنها با یک پشتیبانی و تدارکات قوی امکان پذیر بود اظهار کرد: گاهی اوقات یک تدارکات و پشتیبانی قوی موجب یک پیروزی بزرگ می شد و گاهی دیر رساندن مهمات سرنوشت یک عملیات را تغییر می داد.

ارسال نظرات