فرماندار خلخال:

ثبت نام یک زن داوطلب مجلس در حوزه انتخابیه خلخال و کوثر

13 داوطلب برای انتخابات مجلس از حوزه انتخابیه خلخال و کوثر اعلام آمادگی کرده اند.
کد خبر: ۸۶۰۹۹۰۰
|
۰۱ دی ۱۳۹۴ - ۰۹:۱۹

به گزارش خبرگزاری بسیج از خلخال، علی نظری شیخ احمد، فرماندار خلخال در جلسه خبرنگاران که با هماهنگی کمیته تبلیغات و اطلاع رسانی ستاد انتخابات در محل فرمانداری این شهر برگزار شد اظهار داشت: همزمان با سراسر کشور فرایند ثبت نام از کاندیداهای دهمین دوره مجلس شورای اسلامی از 28 آذر تا 4 دی ماه به مدت یک هفته در خلخال نیز آغاز شده است و تا به امروز 13 نفر داوطلب برای انتخابات مجلس از حوزه انتخابیه خلخال و کوثر اعلام آمادگی کرده اند که در بین اسامی داوطلبین، حضور یک زن داوطلب مجلس شورای اسلامی نیز وجود دارد که بررسی اولیه صلاحیت داوطلبان بعد از ثبت نام بلافاصله شروع می شود.

وی تصریح کرد: در حوزه انتخابی شهرستان خلخال و کوثر 3900 نفر عوامل اجرایی و نظارتی، مسئول شعب اخذ رای و خدمات فعالیت می نمایند که از این تعداد 2600 نفر در شهرستان خلخال و 1300 نفر در شهرستان کوثر با مجموع 220 شعبه اخذ رای در 7 اسفندماه سال جاری، انتخابات پنجمین دوره مجلس خبرگان و دهمین دوره مجلس شورای اسلامی با حضور پرشور مردم این شهرستانها برگزار می شود.

فرماندار خلخال افزود: عوامل اجرایی دهمین دوره مجلس شورای اسلامی و پنجمین دوره خبرگان رهبری، با بررسی و بازدید از شعبات اخذ رای شهرستانهای خلخال و کوثر هستند که با آسیب شناسی و مشکلات احتمالی و رفع نواقص ها، و تامین تلفن، اینترنت و سایر موارد محلهای اخذ رای، احتمال افزایش شعبات اخذ رای در حوزه انتخابیه خلخال و کوثر ممکن می باشد.

رئیس شورای تامین شهرستان خلخال ادامه داد: برای برگزاری انتخابات سالم و پرشور و رقابتی در این شهرستان آمادگی کامل را داریم و در این زمینه هیئت اجرایی مجلس خبرگان و مجلس شورای اسلامی مشخص شده است و روز شمار انتخابات به صورت دقیق طبق زمانبندی انجام می شود و در این زمینه با مرکز انتخابات استانی و کشوری بروز رسانی شده ایم.

فرماندار خلخال نسبت به اجرای برنامه های فرهنگی و آموزشی به رای اولی ها گفت: تمهیدات لازم در زمینه آموزش به رای اولی ها اندیشیده شده است و با اداره آموزش و پرورش خلخال نسبت به آموزش و فرهنگ سازی رای اولی ها جلسات مشترکی را برگزار خواهیم کرد، آگاهی و فرهنگ سازی مناسب در سطح شهر نیز انجام خواهد شد و در این زمینه سعی می کنیم با رعایت قانون، فضای انتخاباتی سالم و منطقی را در این شهرستان فراهم کنیم.

رئیس ستاد انتخابات حوزه انتخابیه خلخال و کوثر بیان داشت: داوطلبان دهمین دوره مجلس شورای اسلامی از تبلیغات زود هنگام پرهیز نمایند و در فضاهای مجازی مقید به قانون و اخلاق باشند و هرگونه فعالیت غیرقانونی از این داوطلبین مورد رصد هیئت نظارت بر انتخابات می باشد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج در خلخال، اسامی داوطلبین حوزه انتخابی خلخال و کوثر که تا پایان وقت اداری 30 آذرماه اعلام آمادگی نموده اند به شرح زیر می باشد.

کورش افشاری، عدالت امیرزاده، سامان بهرامپور، کورش رهبری، حسن قاسم زاده، سید غنی نظری، بشیر خالقی، رئوف احرابی، علی نجفی، طاهره ملک زاده شال، محمد یعقوب یوسفی، رحمت الله سلیمی، سجاد رجبی هشجین

ارسال نظرات