فرماندار گرمی:

پلمپ 30 واحد قلیان‌ سرا در گرمی و انگوت

تا کنون 30 واحد قلیان‌سرا در گرمی و انگوت پلمپ شده‌اند و در سال‌جاری هیچ مجوزی برای ایجاد قلیان‌سرا در گرمی داده نشده است.
کد خبر: ۸۶۰۹۹۵۷
|
۰۱ دی ۱۳۹۴ - ۱۰:۲۴

به گزارش خبرگزاری بسیج از گرمی، میرعلی رحیمی‌زاد، فرماندار گرمی در جلسه شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر این شهرستان با بیان اینکه 17 واحد قلیان‌سرا در گرمی و 5 واحد دیگر در انگوت فعلاً فعال هستند؛ گفت : با اتمام زمان اعتبار مجوز و پروانه کسب این واحدها، اعتبار هیچ قلیان‌سرائی تمدید نخواهد شد.

رئیس شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر شهرستان گرمی افزود: تا کنون 30 واحد قلیان‌سرا در گرمی و انگوت پلمپ شده‌اند و در سال‌جاری هیچ مجوزی برای ایجاد قلیان‌سرا در گرمی داده نشده و قلیان‌سراهای متخلف نیز پلمپ و پروانه آنها باطل شده است.

فرماندار گرمی با اشاره به آسیب‌های اجتماعی و سلامت فردی قلیان و قلیان سراها ،اظهار امیدواری کرد با برنامه ریزی های فرهنگی مناسب و جایگزین، بتوان بخشی از اوقات فراغت جوانان را پر کرد.

رئیس شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر گرمی از راه‌اندازی کمپ ترک اعتیاد در گرمی خبر داد و گفت: معتادان خیابانی و سارقین معتاد اجباری تحویل کمپ می‌شوند.

نیامیری، دادستان گرمی نیز گفت: استعمال تفننی مواد مخدر جرم است و معتاد نیز در صورت عدم ترک اعتیاد در مهلت مقرر مجرم محسوب می‌شود.

دادستان گرمی افزود: پلمپ واحدهای متخلف و توزیع کننده داروهای اعتیاد آور نیازی به حکم قاضی نیست و اصناف و اداره صنعت معدن تجارت می‌توانند راساً به پلمپ واحد متخلف اقدام نمایند، درصورت مقاومت در اجرای مقررات دستگاه قضائی ورود پیدا می‌کند.

ارسال نظرات