شهردار اردبیل:

رخت آویز شهری برای نیازمندان !

این طرح در استان‌های مختلف کشور با شعار نیاز نداری بذار، نیاز داری بردار اجرا می شود که با همین عنوان و همین شعار توسط انجمن مهر امید در اردبیل هم برگزار می‌شود.
کد خبر: ۸۶۱۰۰۱۵
|
۰۱ دی ۱۳۹۴ - ۱۱:۱۹

به گزارش خبرگزاری بسیج از اردبیل، حمید لطف‌الهیان، شهردار اردبیل در جلسه با خبرنگاران اظهار داشت: در این طرح، دیواری در شهر انتخاب می‌شود که در آن مردم لباس‌هایی را که استفاده نمی‌کنند را در محل آویزان کرده و افرادی که نیازمند این لباس‌ها باشند هم به صورت رایگان این لباس را برداشته و مورد استفاده قرار می‌دهند.

وی با بیان اینکه این طرح در استان‌های مختلف کشور با شعار نیاز نداری بذار، نیاز داری بردار اجرا می شود، تصریح کرد: این برنامه با همین عنوان و همین شعار توسط انجمن مهر امید در اردبیل هم برگزار می‌شود که در برگزاری این طرح NGOهای استان نیز مشارکت همه‌جانبه‌ای با این نهاد دارند.

شهردار اردبیل با اشاره به اینکه رایزنی‌های اولیه برای برگزاری این حرکت انسان دوستانه توسط انجمن مهر امید انجام شده است، گفت: در تلاش هستیم به زودی دیوار مهربانی اردبیل برپا شود تا با برگزاری این دیوار، مهربانی و همنوع دوستی را سرلوحه کار همگان قرار دهیم.

حمید لطف‌الهیان با بیان اینکه به احتمال زیاد این دیوار در 2 یا 3 نقطه شهر اردبیل برپا خواهد شد، بیان کرد: امید می‌رود تا بعد از قطعی شدن برپایی این دیوار در استان این حرکت انسان‌دوستانه به طور وسیع به مردم اطلاع‌رسانی شود که ایمدواریم رد اطلاع‌رسانی این امر مشکلی برای انجمن پیش نیاید.

وی اجراکننده اصلی این برنامه را اقشار مختلف مردم عنوان کرد و افزود: در اصل این برنامه از سوی مردم تدارک دیده می‌شود و انجمن مهر امید تنها مجری طرح بوده و در راستای فرهنگ‌سازی این چنین برنامه‌های انشان‌دوستانه و مثبت تلاش خواهد کرد.

شهردار اردبیل اطلاع رسانی در برگزاری موفق آمیز چنین برنامه‌هایی را حیاتی برشمرد و گفت: رسانه‌های گروهی استان در برنامه‌های گذشته این انجمن ثابت کرده‌اند که یاور همیشگی و حامی پنهان برنامه‌های انجمن مهر امید هستند و به امید خدا به طور یقین در این برنامه و برنامه‌های آینده هم در کنار فعالیت‌های فرهنگی و مدنی انجمن و حامی اصلی این برنامه‌ها خواهند بود.

ارسال نظرات