فرماندار نیر:

معلمان پیشگامان پژوهش در عرصه تعلیم و تربیت در جامعه

دانش آموزان در کنار الگوپذیری از فرهنگیان به عنوان پژوهشگر در موضوعات زیربنایی تحقیق و پژوهش کنند.
کد خبر: ۸۶۱۰۱۰۶
|
۰۱ دی ۱۳۹۴ - ۱۲:۳۵

به گزارش خبرگزاری بسیج از نیر، اکبر صمدی، فرماندار نیر در مراسم هجدهمین دوره از برنامه معلم پژوهنده با قدردانی از برنامه های پژوهشی آموزش و پرورش منطقه گفت: آموزش و پرورش نیر به عنوان اولین دستگاه اجرایی شهرستان توانسته در بحث پژوهش گام های بلندی بردارد.

وی افزود: همکاران فرهنگی شهرستان می توانند برنامه های پژوهشی را به مدارس انتقال دهند تا دانش آموزان هم در کنار الگوپذیری از آنها به عنوان پژوهشگر در موضوعات زیربنایی تحقیق و پژوهش کنند.

وی معلمان را از پیشگامان پژوهش در عرصه تعلیم و تربیت در جامعه دانست که می توانند در این زمینه الگوی مناسبی برای سایرین باشند.

صمدی اظهار کرد: مهم ترین اصلی که در تحقیق و پژوهش به عنوان مبنای کار قرار می گیرد تفکر است و به این خاطر است که در اسلام یک ساعت تفکر بهتر از 70 سال عبادت قلمداد می شود.

سرپرست مدیریت آموزش و پرورش شهرستان نیر هم گفت: ظرفیت های پژوهش باید به بهترین شکل در خدمت اهداف آموزش و پرورش قرار بگیرد تا شایستگی و توانمندی آموزش و پرورش تحقق یابد.

ربعلی مظهری افزود: معلمان باید الگوی مبنی بر شیوه تفکر باز را برای دانش آموزان ایجاد کنند و علاقمندی به آزمایش و پژوهش و تحقیق را در آنها تقویت نمایند.

وی گفت: سید رسول زیرک از همکاران فرهنگی شهرستان نیر توانست در بین مناطق و نواحی 19 گانه آموزش و پرورش استان اردبیل رتبه اول استانی را به عنوان پژوهشگر برتر کسب کند.

ارسال نظرات