تا کنگره/

سعادت جامعه نیازمند زنده نگه داشتن اندیشه شهدا است

رئیس کمیته پشتیبانی اولین کنگره8000 شهید استان گیلان گفت: شهداء با جایگاه رفیع خود به این قبیل اقدامات نیازی ندارند ولی ما در راستای سعادت فردی و اجتماعی جامعه نیازمند زنده نگه داشتن اندیشه و راه آنها هستیم.
کد خبر: ۸۶۱۰۳۹۲
|
۰۲ دی ۱۳۹۴ - ۱۰:۰۰

شهداء با جایگاه رفیع خود به این قبیل اقدامات نیازی ندارند ولی ما در راستای سعادت فردی و اجتماعی جامعه نیازمند زنده نگه داشتن اندیشه و راه آنها هستیم.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از گیلان، محمد حسین اصغریان در نشست کمیته پشتیبانی اولین کنگره 8000 شهید استان گیلان که در سالن اجتماعات شهید انصاری استانداری گیلان برگزار شد ضمن تبیین اهداف برگزاری کنگره اظهار کرد: اهمیت جایگاه و نقش این مراسم در زنده نگهداشتن روحیه شهادت طلبی و ایثارگری در جامعه و نیز تقویت باورهای مذهبی بسیار مهم است.

افزود: شهداء با جایگاه رفیع خود به این قبیل اقدامات نیازی ندارند ولی ما در راستای سعادت فردی و اجتماعی جامعه نیازمند زنده نگه داشتن اندیشه و راه آنها هستیم.

معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استاندار خاطرنشان کرد: مجاهدت‌های شهداء و ایثارگران در دوران دفاع مقدس و صحنه‌ها حساس پس از آن که با هدف حفظ و حراست از تمامیت اراضی و نظام مقدس جمهوری اسلامی در مقابل تهدیدات خارجی انجام شد سبب گردیده است تا ایران امن‌ترین کشور منطقه باشد.

وی با اشاره به اینکه کنگره با حضور سران، مسئولان  و شخصیت های کشوری و استانی اردیبهشت سال آینده برگزار می شود گفت: با تاکید استاندار گیلان، کمیته پشتیبانی مراسم تمام توان و امکانات موجود را برای برگزاری باشکوه اولین کنگره 8000 شهید استان تمام بکار می‌گیرد.

به گزارش بسیج، در ادامه این جلسه هر یک از اعضاء کمیته که از مدیران دستگاههای اجرایی مختلف استان بودند به تشریح نقطه نظرات و نیز وظایفی که می توانند بر عهده گیرند پرداختند.

ارسال نظرات