شهردار نیر:

کسب آمادگی موثرترین راه در کاهش خطرات حوادث طبیعی

شهردار نیر با بیان این که حوادث طبیعی از مهم‌ترین دغدغه‌های جوامع بشری است گفت: کسب آمادگی یکی از بهترین روش‌های پیشگیری در کاهش خطرهای ناشی از حوادث طبیعی است.
کد خبر: ۸۶۱۰۴۴۰
|
۰۲ دی ۱۳۹۴ - ۱۱:۴۲

به گزارش خبرگزاری بسیج از نیر، صاحبعلی رام، شهردار نیر بعد اجرای رژه خودرویی ستاد مدیریت بحران در خیابان امام خمینی نیر و اجتماع تمامی مسئولان در روبروی فرمانداری هفته کاهش اثرات بلایای طبیعی را فرصتی مناسب برای نشان دادن توانمندی‌ها و آگاهی رساندن به مردم و مسئولان دانست و اظهار داشت: حوادث و بلایای طبیعی از مهمترین دغدغه‌ها و نگرانی‌های زندگی بشر است.

شهردار نیر با تاکید بر اینکه امروزه بیش از 60 درصد از مردم به دلیل آگاهی نداشتن دقیق از نحوه مقابله با حوادث و بلایایی طبیعی جان خود را در دست می‌دهند، عنوان کرد: کسب آمادگی یکی از بهترین روش‌های پیشگیری در کاهش خطرهای ناشی از زلزله است.

شهردار نیر با اشاره به سابقه زلزله در این شهرستان(سال 75) و تلافات جانی زیادی در آن سال بیان داشت: آموزش شهروندان به‌ویژه دانش‌آموزان برای مقابله با بلای طبیعی باید همواره سرلوحه کاری مسئولان قرار گیرد.

در پایان نیز رام با ترغیب شهروندان از آنان خواست نسبت به بیمه نمودن منازل مسکونی در برابر هر گونه حوادث در راستای اخذ تدابير مناسب به منظور جلوگيری و جبران خسارتهاي ناشی از آن اقدام کنند.

ارسال نظرات