امادگی رسانه ای بسیج از پذیرش 20 میلیون خبرنگار بسیجی

در ارتباط مستقیم تصویری با سراسر استانهای کشور، مراسم افتتاح باشگاه خبرنگاران بسیج انجام شد و آماده گی بسیج از پذیرش 20 میلیون خبر نگار بسیجی برای جهاد رسانه ای در عرصه جنگ نرم اعلام گردید.
کد خبر: ۸۶۱۰۶۸۶
|
۰۲ دی ۱۳۹۴ - ۱۶:۲۶


خبرگزاری بسیج مازندران، معاون روابط عمومی بسیج مستضعفین در آئین افتتاح باشگاه خبرنگاران بسیج با بیان اینکه تشکیل باشگاه خبرنگاران بسیج به دلیل مقابله با جنگ نرم و تهاجم فرهنگی ایجاد شد، گفت: بسیج ده‌ها میلیون عضو دارد و باید صدها هزار خبرنگار و عکاس داشته باشد تا بتواند به خوبی در عرصه جنگ نرم فعالیت کند.

به گزارش خبرنگار استان تهران خبرگزاری بسیج؛ دکتر اسماعیل احمدی با اشاره به برگزاری دوره های آموزشی برای خبرنگاران بسیج، گفت: این دوره ها در سه سطح ابتدایی، متوسطه و پیشرفته برگزار می شود و امسال بیش از 10 هزار نفر آموزش حضوری خواهند دید، که تاکنون بیش از 1200 نفر آموزش دیده‌اند.

وی در ادامه با بیان اینکه در دورترین نقاط و روستاها هم خبرنگار بسیجی خواهیم داشت، اظهار امیدواری کرد: بزرگ ترین مجموعه خبری در دنیا را شکل دهیم، با ابلاغ رسمی حکم این باشگاه از سوی ریاست سازمان و مسئول نمایندگی ولی فقیه در سازمان بسیج مستضعفین، کلیه پایگاه ها و اقشار تخصصی بسیج به صورت رسمی، فعالیت در باشگاه خبرنگاران بسیج را آغاز می کنند.

وی با تأکید براینکه برنامه ریزی ها در تحقق این هدف شکل گرفته است، خاطرنشان کرد: امیدواریم به زودی شاهد عضویت صدها هزار بسیجی در باشگاه خبرنگاران بسج باشیم که این اتفاق ارزشمندی در جهت تحقق اهداف بسیج است.


ارسال نظرات
پر بیننده ها