در شهرستان پارس آباد:

دومين دفتر پیشخوان ثبت احوال افتتاح شد

دومين دفتر پیشخوان ثبت احوال شهرستان پارس آباد با حضور معاون مدیر کل ثبت احوال استان و جمعي از مسوولان محلي در پارس آباد افتتاح شد.
کد خبر: ۸۶۱۰۸۲۸
|
۰۳ دی ۱۳۹۴ - ۰۹:۲۴

به گزارش خبرگزاری بسیج از پارس آباد، مهدی احمدی در مراسم افتتاح دومین دفتر پیشخوان ثبت احوال در پارس آباد اظهار داشت: با افتتاح این دفتر، اهالی شهرستان می توانند از خدماتی همچون تعویض شناسنامه، ثبت نام و صدور کارت ملی هوشمند، درخواست المثنی شناسنامه استفاده کنند.

وي با تشریح وظایف و خدمات ثبت احوال افزود: تاكنون 33 هزار نفر برای دریافت کارت ملی هوشمند در شهرستان پارس آباد ثبت نام كرده اند که از این تعداد برای 26 هزار نفر کارت ملی هوشمند صادر شده است.

فرماندار پارس آباد با اشاره به اینکه 25 درصد مردم پارس آباد از کارت ملی هوشمند بهره مند شده اند، گفت: در مقایسه با میانگین استانی، اين شهرستان رتبه اول در صدور كارت ملي هوشمند را به خود اختصاص داده است.

در اين مراسم خلوصی معاون مدیر کل ثبت احوال استان اردبیل نيز با بیان اینکه استان اردبیل از لحاظ صدور کارت ملی هوشمند به تناسب جمعیت رتبه اول کشوری را دارد، گفت: با پیاده‌سازی طرح کارت هوشمند ملی این امکان فراهم می‌شود که خدمات به روشی ساده، سریع و با کیفیت بالاتر به مردم ارائه شود که این موضوع می‌تواند موجب بهبود سطح کیفی زندگی مردم و بالا بردن سطح رضایت مردم از دولت شود.

وي با اشاره به اینکه اداره کل ثبت احوال با ایجاد این دفاتر در سطح شهرها دسترسی آسان شهروندان را به خدمات ثبت احوال فراهم می کند، افزود: این دفتر بیست و هشتمین دفتر پیشخوان ثبت احوال استان بوده كه علاوه بر صدور کارت هوشمند تمامی امورات مربوط به شناسنامه اعم از صدور، تعویض، تغییر نام و عکس دار کردن را انجام می دهند.

معاون مدیر کل ثبت احوال استان اردبیل خاطرنشان كرد: با راه اندازي اين دفتر ضمن خدمات رسانی به مردم، زمینه اشتغال پنج نفر بصورت مستقیم نيز فراهم شد.

ارسال نظرات