مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان اردبیل:

افزایش نرخ پایه و ستاره هتل ها در استان اردبیل

مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان اردبیل در مورد افزایش نرخ پایه و ستاره هتل ها قول مساعد داد و در ادامه خواستار همکاری بیشتر اعضای هیئت مدیره جامعه صنفی تاسیسات اقامتی استان اردبیل شد.
کد خبر: ۸۶۱۰۸۳۸
|
۰۳ دی ۱۳۹۴ - ۰۹:۵۴

به گزارش خبرگزاری بسیج از سرعین، حاجی زاده، مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان اردبیل در جلسه ای که با حضور اعضای هیئت مدیره جامعه صنفی تاسیسات اقامتی استان اردبیل، رئیس اداره میراث فرهنگی و فرماندار شهرستان سرعین برگزار شد، از پیشنهاد فرماندار سرعین مبنی بر استقرار معاونت گردشگری در این شهرستان به شرط تأمین اقدامات اولیه استقبال کرد و گفت: شهرستان سرعین به عنوان نگین گردشگری شمالغرب کشور دارای این قابلیت و پتانسیل است.
حاجی زاده در مورد افزایش نرخ پایه و ستاره هتل ها قول مساعد داد و در ادامه خواستار همکاری بیشتر اعضای هیئت مدیره جامعه صنفی تاسیسات اقامتی استان اردبیل در زمینه افزایش خدمات و امکانات هتل ها شد.
وی به برگزاری جلسات دوره ای با حضور فرمانداران شهرستان ها و اعضای هیئت مدیره جامعه صنفی تأسیسات اقامتی استان اردبیل به منظور تعامل و تفاهم بیشتر در زمینه توسعه صنعت گردشگری و جذب گردشگر تأکید کرد.
حسینی رئیس اداره میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری شهرستان سرعین نیز ایجاد دفتر خدمات مسافرتی و مراکزی چون موزه آب، حیات وحش و مردم شناسی در این شهرستان را جزو عوامل مهم و تأثیر گذار در جذب گردشگر عنوان کرد و برای حمایت و همکاری با سرمایه گذاران در این زمینه ها اعلام آمادگی کرد.
جعفر بذری مدیرعامل جامعه صنفی تاسیسات اقامتی استان اردبیل نیز بر لزوم برگزاری جشنواره زمستانی و برنامه های مختلف فرهنگی به منظور جذب گردشگر تأکید کرد و اظهار داشت: توسعه صنعت گردشگری، حمایت مسوولان از مراکز گردشگری را می طلبد.
ناصری فرماندار سرعین هم با اشاره به وجود 217 مرکز اقامتی در شهرستان سرعین، گفت: با توجه به اهمیت صنعت گردشگری در این شهرستان، حمایت از بخش خصوصی در این زمینه می تواند به رونق صنعت گردشگری در شهر توریستی سرعین کمک کند.

ارسال نظرات