نخبگان سرمایه‌های جامعه هستند

مدیر کل کتابخانه‌های عمومی استان چهارمحال و بختیاری نخبگان را سرمایه‌های هر جامعه دانست.
کد خبر: ۸۶۱۰۸۷۰
|
۰۳ دی ۱۳۹۴ - ۱۱:۱۴

به گزارش خبرگزاری بسیج در استان چهارمحال وبختیاری؛ فرهاد خلیل مقدم در دیدار با رئیس بنیاد نخبگان استان اظهار کرد: این دیدار با هدف انجام فعالیت‌های فرهنگی مشترک با اداره کل کتابخانه‌های عمومی استان صورت گرفته است.

وی تصریح کرد: نخبگان سرمایه‌های هر جامعه هستند که به منظور جلوگیری از فرار مغزها در استان باید برنامه‎ریزی دقیقی انجام گیرد.

مدیر کل کتابخانه‌های عمومی چهارمحال وبختیاری، به برگزاری نشست‌های کتابخوان در استان اشاره کرد و گفت: نشست‌های کتاب‌خوان به منظور اشتراک‌گذاری کتاب‌های خوانده شده و با هدف ترویج و تبلیغ مطالعه در قالب معرفی کتابدر استان برگزار می‌شود.

خلیلی مقدم افزود: در این نشست‌ها کتابداران، نویسندگان، فعالان فرهنگی، اهالی رسانه، اعضای کتابخانه‌های عمومی و همه علاقه‌مندان به کتاب و کتاب‌خوانی به معرفی کتاب‌ها‌ی مورد نظر خود می‌پردازند.

در ادامه این دیدار مجتبی بنیادیان، رئیس بنیاد نخبگان استان نیز ضمن معرفی فعالیت‌ها و اهداف بنیاد نخبگان، در خصوص انجام فعالیت‌های فرهنگی مشترکبا اداره کل کتابخانه‌های عمومی استان به منظور ترویج فرهنگ کتابخوانی و تشویق جوانان به امر مطالعه و در نتیجه شناسایی و هدایت استعدادهااعلام آمادگی کرد.

ارسال نظرات