فرماندار نیر:

اختصاص 12 میلیارد ریال به آب و فاضلاب روستایی شهرستان نیر

فرماندار نیر از اختصاص 12 میلیارد و 800 میلیون ریال به آب و فاضلاب روستایی این شهرستان خبر داد.
کد خبر: ۸۶۱۰۹۰۰
|
۰۳ دی ۱۳۹۴ - ۱۳:۲۷

به گزارش خبرگزاری بسیج از نیر، اکبر صمدی، فرماندار نیر در بازدید از اداره آب و فاضلاب روستایی شهرستان گفت: سال گذشته نیز 24 میلیارد و 500 میلیون ریال برای پروژه های عمرانی آب و فاضلاب نیر اختصاص یافته بود.

وی یکی از اولویت های مهم در این شهرستان را تامین آب شرب روستایی دانست و افزود: با توجه به فرسودگی انشعاب ها، خرابی یا حجم کوچک مخزن های نگهدارنده آب و خشک شدن چشمه های تامین کننده آب مصرفی اصلاح ، تعویض شبکه آبرسانی، تعمیر و ساخت مخزن های جدید برای برخورداری و استفاده پایدار از آب شرب در روستاها ضرورت دارد.

جعفری رئیس اداره آب و فاضلاب روستایی نیر هم در زمینه مجتمع های آبرسانی این شهرستان گفت: امسال برای مجتمع آبرسانی محمدزاده دو میلیارد و 500 میلیون ریال، برای مجتمع آبرسانی کسایی دو میلیارد و 500 میلیون ریال و برای مجتمع آبرسانی دورسونخواجه یک میلیارد و 500 میلیون ریال اختصاص یافته که با اتمام این مجتمع ها اهالی 40 روستای این شهرستان از آب شرب سالم بهره مند خواهند شد.

وی افزود: از زمان ایجاد اداره آب و فاضلاب روستایی شهرستان نیر در سال 79، تعداد 65 روستا در قالب 7500 مشترک زیر پوشش این اداره قرار گرفته اند.

ارسال نظرات