مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه ساوجبلاغ:

سپاه اجازه نفوذ و دخالت دشمن به داخل کشور را نمی دهد

حجت الاسلام رسولی گفت: سپاه اجازه نمی دهد منافع دشمنان در کشور تامین شود و سپاه در دامنه یک قله ای ایستاده که در راس آن قله ولایت فقیه ایستاده و سپاه وابسته به هیچ گروه وجناحی نیست و سپاه هیچ وابستگی به دولتها ندارد.
کد خبر: ۸۶۱۱۰۳۲
|
۰۴ دی ۱۳۹۴ - ۱۵:۴۰
به گزارش خبرگزاری بسیج از کرج، حجت الاسلام والمسلمین سید احمد رسولی مسئول نمایندگی ولی فقیه  در سپاه ناحیه ساوجبلاغ در مراسم جشنواره برترینهای صالحین بسیج ضمن عرض تبریک به مناسبت فرارسیدن سالروز ازدواج پیامبر اکرم (ص) و حضرت خدیجه کبری(س) اظهار داشت: نظام ها و کشور های مستکبر مانند انگلیس از سال 1320  بدنبال تغییر نظام حکومت ایران بودند و انگلیس می خواست با نفوذ در سیستم سیاسی حکومت را بدست بگیرد.

وی افزود: پس از انقلاب نیز خیلی ها می خواستند نفوذ غرب و آمریکا به ایران ادامه داشته باشد چراکه منافع آنها در ایران در خطر بود و امام نهادی را در ابتدای انقلاب تشکیل داد که صلابت نظام را تضمین کند که دستور تشکیل شورا ی نگهبان را صادر نمودند که تعدادی از فقها در آن عضو بودند تا اجازه ندهند نااهلان به نظام نفوذ کنند.


حجت الاسلام رسولی در ادامه بیان کرد: بعد از جنگ نیز می بینیم سپاه مورد هجمه قرار گرفته  است و این بدین خاطر است که سپاه اجازه نمی دهد منافع دشمنان در کشور  تامین شود  و سپاه در دامنه یک قله ای ایستاده که در راس آن قله ولایت فقیه ایستاده و سپاه وابسته به هیچ گروه وجناحی نیست و سپاه  هیچ وابستگی به دولتها ندارد.

وی گفت: میزان وابستگی دولتها بسته به وابستگی آن دولت به ولایت است  و همین که دولتی از مسیر خارج شود سپاه با آن کنار نخواهد آمد چراکه برای  سپاه قوام نظام  و خیمه و راس انقلاب ولایت فقیه است و ارزش آنها هم نزدیکی آنها به ولایت و رهبری  است و سپاه در هیچ انتخاباتی ورود نداشته و نخواهد داشت .

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه ساوجبلاغ در پایان خاطرنشان کرد: سپاه  هیچ وقت خود را هزینه و فدای هیچ کس نخواهد کرد و سپاه یک نهادی است که هر چه ولایت امر کند آن را انجام می دهد و در عمل هم به آن پایبند است .
ارسال نظرات
پر بیننده ها