امام جمعه جعفرآباد:

مردم اجازه حضور مجدد فتنه گران در کشور را نخواهند داد

عده ای در انتخابات ریاست جمهوری سال 88 با القای شبهه تقلب سعی داشتند فضای انتخابات را به سود خود تغییر دهند.
کد خبر: ۸۶۱۱۱۳۵
|
۰۴ دی ۱۳۹۴ - ۲۱:۳۴

به گزارش خبرگزاری بسیج از بیله سوار، حجت الاسلام باقری، امام جمعه جعفرآباد در خطبه های امروز نماز جمعه با گرامیداشت یوم الله نهم دی و دهه بصیرت گفت: بصیرت در فکر و اندیشه انسان همان کاری را می کند که چشم در سر انجام می دهد.

وی گفت: عده ای در انتخابات ریاست جمهوری سال 88 با القای شبهه تقلب سعی داشتند فضای انتخابات را به سود خود تغییر دهند و وقتی دیدند پایگاه مردمی ندارند با ایجاد آَ شوب و اغتشاش فضای کشور را متشنج کرده و زمینه را برای حضور منافقین و ضد انقلاب فراهم کردند.

وی اظهار کرد:در فتنه 88امام حسین علیه السلام به داد مردم رسید و مردم هوشیار ایران نیز در روز 9 دی 88 نشان دادند که اعتقادات دینی، انقلاب اسلامی و ولایت و رهبری خط قرمز آنهاست و تا پای جان از آن دفاع خواهند کرد و امروز نیز مردم اجازه حضور مجدد فتنه گران در صحنه های مختلف کشور را نخواهند داد.

باقری ضمن تبریک میلاد با سعادت پیامبر اکرم و امام جعفرصادق علیه السلام و هفته وحدت گفت: وجود پیامبر اکرم بزرگترین محور وحدت در جهان اسلام است و همه مسلمین باید به این ریسمان الهی چنگ بزنند تا با ایجاد وحدت بیش از این شاهد اختلاف و جنگ و کشتار بین مسلمین نباشیم و استعداد و توان مسلمین را در مقابل دشمنان اسلام بکار بگیریم.

امام جمعه جعفرآباد به تحریم های جدید آمریکا بر علیه ایران پرداخت و گفت: این اقدامات نقض آشکار برجام است و آمریکا با این کارها نشان داد که اصلا قابل اعتماد نیست.

وی افزود: برداشتن غرامت گروگانهای 13 آبان 58 و 1300 کشته ای که آمریکا ادعا می کند با دخالت ایران کشته شده اند نیز ترفند جدید آنهاست.

باقری ادامه داد: دست آمریکا به خون میلیونها انسان بی گناه آلوده است و آمریکا خود باید پاسخگوی خون چندصدهزار شهیدی که در 8 سال دفاع مقدس با حمایت آمریکا از صدام شهید شده اند باشد.

امام جمعه جعفرآباد در پایان به رکود اقتصادی حاکم بر جامعه پرداخت و گفت بسته خروج از رکود دولت هم کاری از پیش نبرد و این وضعیت اقتصای نه شایسته دولت است و نه ملت. ای کاش وام های 25 میلیون تومانی خودرو را صرف ازدواج و اشتغال جوانان می کردند تا چرخ اقتصاد از درون به حرکت می افتاد.

ارسال نظرات