امام جمعه بیله‌سوار:

حماسه 9 دی نقطه وحدت ایرانیان در دفاع از ولایت است

حماسه‌ای که در 9 دی 88 خلق شد نقطه وحدت ملت ایران است تا ثابت شود که مردم ایران بصیر و ولایت‌ مدار هستند.
کد خبر: ۸۶۱۱۱۳۶
|
۰۴ دی ۱۳۹۴ - ۲۱:۳۷

به گزارش خبرگزاری بسیج از بیله سوار، حجت‌الاسلام کریم قیاسی، امام جمعه شهرستان بیله‌سوار در خطبه‌های این هفته نماز جمعه بیله‌سوار اظهار کرد:‌ حماسه‌ای که در 9 دی 88 خلق شد ابعاد و برجستگی‌های خاصی را دارد، به طوری که در 9 دی مردم ما اوج وفاداری و همبستگی خود را در شکستن تمام برنامه‌های فتنه‌گرانه دشمن نشان داده و ثابت کردند که روح ارزشی و انقلابی این ملت برای همیشه زنده و بالنده است.

وی افزود: دشمن در هر مقطعی تلاش کرده است تا راه نفوذی برای خود پیدا کند تا انقلاب اسلامی را در مقاطع مختلف با فشارها و هجمه‌های جدی روبه‌رو کند اما در این 36 سال در هر مقطعی به مانند 9 دی ملت ایران ثابت کردند که بصیر و ولایت‌مدار در مسیر ارزش‌ها و دفاع از آرمان‌های انقلاب اسلامی در صحنه حضور دارند.

امام جمعه شهرستان بیله‌سوار ادامه داد: با خلق حماسه 9 دی ملت ایران سیلی محکمی را بر صورت تمام فتنه‌گران و ایادی آنها زدند و ثابت کردند که این انقلاب نه تنها به هیچ قدرت مادی و ظاهری وابسته نیست بلکه قدرت الهی بالای سر آن است.

قیاسی با یادآوری اینکه در عرصه انتخابات پیش‌رو نیز دشمن می‌خواهد به طرق مختلف راه نفوذ خودرا به درون انقلاب اسلامی باز کند، بیان کرد: برخی از این فضاسازی ها به گونه‌ای است که تلاش دشمن یک تلاش مذبوحانه است چرا که همواره صحنه انتخابات صحنه پرشوری است که هیچ وقت در این صحنه قصد عقب‌نشینی از جبهه حق و حقیقت را ندارد.

وی با بیان اینکه در عرصه انتخابات پیش‌رو همه باید به اصلح‌ترین و مومن‌ترین گزینه برای تشکیل یک مجلس توانمند رأی بدهند، یادآور شد: حضور در انتخابات و گرم کردن تنور انتخابات یک تکلیف الهی است و همه وظیفه داریم تا در این صحنه با قوت و قدرت حاضر شویم.

امام جمعه شهرستان بیله‌سوار هفته وحدت را یادآؤر شد و گفت: هفته وحدت یادآور این موضوع اساسی است که اگر در صحنه انقلاب اسلامی تمام امت اسلامی روی وحدت و اتحاد تاکید نکنند قطعا با توطئه‌ای که دشمنان اندیشیده‌اند شکست خواهند خورد.

قیاسی با بیان اینکه در چند سال اخیر دشمنان از راه اعتقادی و انحرافی سعی می‌کنند تا بر اصل وحدت امت اسلامی ضربه وارد کنند، تصریح کرد: تشکیل گروهک تروریستی داعش توسط آمریکا و هم‌پیمانانش و تلاش گروه‌های تکفیری به همراه مجموعه‌های افراطی قطعاً جامعه اسلامی را از وحدت اصلی دور می‌کند و باید تمرکزمان را بر تقویت وحدت و اتحاد امت اسلامی بگذاریم.

ارسال نظرات