فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه قشم:

نهم دیماه سالروز حماسه بصیرت و ولایت مداری

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه قشم،گفت: نهم دیماه سالروز حماسه بصیرت و ولایت مداری است.
کد خبر: ۸۶۱۱۲۶۱
|
۱۰ دی ۱۳۹۴ - ۰۹:۴۷

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج  سپاه قشم، گفت: نهم دی ماه سال 88مردم ایران اسلامی دست به یک  اقدام با بصیرت  و آگاهانه زدند و طراحی ها  و برنامه ریزی هایی که از سال های قبل در خارج انجام داده بودند را خنثی نمودند و عده ای که تجربه در انقلاب مخملی را داشتند برنامه ریزی کردند در انتخابات ریاست جمهوری 88 نظام اسلامی را با مشکل مواجه کنند و در انتخابات با شعار تقلب به جایی نرسیدند.

سرهنگ حمید ماندگاری،  افزود: در عصر عاشورای آن روز به مقدسات و پرچم امام حسین (ع) و به اصل ولایت فقیه اهانت نمودند و مردم متوجه شدند که پشت این جریان چه کسانی قرار دارند.

 وی خاطر نشان کرد: در روز نهم دی  با بصیرت افزایی مقام معظم رهبری مردم به صورت خودجوش به خیابان ها آمدند و حمایت خود را از نظام اسلامی و ولی فقیه اعلام داشتند و بساط فتنه گران را جمع کردند و این حرکت حماسی و انقلابی نظام و انقلاب را حفظ نمود.

وی، تصریح نمود: این روز تاریخی  به عنوان حماسه بصیرت و ولایت مداری ملت ایران به شمار می آیدو مردم در این روز ثابت نمودند که پای اهداف این نظام و انقلاب ایستاده اند.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه قشم یادآوری نمود: به طور قطع نهم دی از مصادیق ایام الله است و مردم باید در این روز حضور فعال داشته باشند و باز خوانی کنند آنچه در سال 88 اتفاق افتاده است.

ارسال نظرات