عضو کمیسیون کشاورزی مجلس در گفتگو با بسیج:

انتقاد از تعلّل دولت در راه اندازی سد ماشکید سفلی

میر مرادزهی گفت: سد ماشکید سفلی در سیستان و بلوچستان بعد از 3 سال طرح مطالعاتی با وجود برخورداری از ماده215 قانون اساسی راه اندازی نشده است.
کد خبر: ۸۶۱۱۴۳۵
|
۰۵ دی ۱۳۹۴ - ۱۲:۰۳

هدایت اله میر مرادزهی عضو کمیسیون کشاورزی،آب و منابع طبیعی در گفتگو با خبرنگار اقتصادی خبرگزاری بسیج، اظهار داشت: دولت رسیدگی به مناطق محروم را در اولویت امورات خود قرار نداده است و ناکارآمدی مدیریت، عدم برنامه ریزی و نظارت ناصحیح موجبات نیمه تمامی بسیاری از پروژه های عمرانی گردیده است.

وی با انتقاد از روند کند پیگیری پروژه ها ابراز داشت: سد ماشکید سفلی در سیستان و بلوچستان بعد از 3 سال طرح مطالعاتی با وجود برخورداری از ماده215 قانون اساسی راه اندازی نشده است.

میر مرادزهی افزود: سد ماشکید سفلی از جمله سدهایی است  که می تواند نزولات جوی و رودخانه های مرزی را جمع آوری نماید و با توجه به افت منابع آبی اقدامی موثر محسوب می شود.

عضو کمیسیون مجلس با بیان اینکه نبود اراده و اعتبار قوی، بهره برداری سد ماشکید سفلی را به تعویق انداخته است گفت: وزیر راه و مسکن، ریاست سازمان مدیریت و برنامه ریزی نسبت به اجرای این طرح موافقت داشته و رییس جمهور نیز دستور لازمه را ابلاغ کرده است و  15مهر، زمان موعد راه اندازی بود ولی هنوز اقدامی صورت نگرفته است.

ارسال نظرات