خبرهای داغ:
مسئول سازمان بسیج رسانه خوزستان خبر داد:

برگزاری نخستین جشنواره " 9دی در آیینه رسانه" در خوزستان

مسئول سازمان بسیج رسانه خوزستان گفت: به مناسبت فرارسیدن یوم‌الله 9 دی، نخستین دوره جشنواره "9دی در آیینه رسانه" توسط سازمان بسیج رسانه استان خوزستان برگزار می‌شود
کد خبر: ۸۶۱۱۴۵۸
|
۰۵ دی ۱۳۹۴ - ۱۳:۱۲

به گزارش خبرگزاری  بسیج خوزستان، عادل نوروزیان صبح امروز در جمع خبرنگاران اظهار کرد: نهم دی ماه هر سال یادآور خروش ملتی حسینی و ولایی در مقابل فتنه‌ای بود که اتاق‌های فکر غربی سال‌ها برای تحقق آن برنامه ریزی کرده بودند، اما تدبیر و مدیریت رهبر انقلاب و حضور مردم همیشه در صحنه ایران اسلامی در سایه عنایات امام عصر(عج) نقشه‌های دشمن و دنباله روهای داخلی آن را نقش بر آب کرد.

وی افزود: اما اکنون تنها با گذشت مدت زمان کوتاهی از 9 دی ماه 88، شاهد آن هستیم که جریانی هدفمند در تلاش برای آن هستند تا با تحریف وقایع و کمرنگ کردن خیانت گروهی از مسئولان سابق و خواص بی بصیرت، اقدامات براندازانه آنها را در حد اختلاف نظرهای سیاسی جلوه دهند تا با تطهیر فتنه گران و سران فتنه مقدمات حضور دوباره آنها در صحنه سیاسی جامعه را فراهم کنند، لذا اهمیت پرداختن به زوایای گوناگون فتنه 88 و یوم الله 9 دی بیش از پیش احساس می‌شود.

مسئول سازمان بسیج رسانه خوزستان عنوان کرد: از این رو سازمان بسیج رسانه در نظر دارد تا به منظور پرداختن دوچندان به این مقوله مهم، نخستین دوره جشنواره "9دی در آیینه رسانه" را برگزار کند.

نوروزیان تاکید کرد: اصحاب رسانه علاقه مند به شرکت در این جشنواره می‌توانند آثار تولیدی خود در این زمینه شامل عکس، خبر، مصاحبه، گزارش و ... به همراه مشخصات فردی خود را تا 15 دی ماه به آدرس fetneh88.khz@gmail.com ارسال کنند.

این فعال رسانه‌ای با بیان اینکه به رسانه‌ها و خبرنگاران برگزیده جوایز نفیسی اهدا می‌شود، گفت: آثار دریافتی باید مربوط به امسال بوده و حق انتشار یا بازنشر آنها در اختیار سازمان بسیج رسانه استان خوزستان است.

مسئول سازمان بسیج رسانه خوزستان در پایان افزود: علاقمندان جهت دریافت اطلاعات بیشتر می‌توانند در ساعات اداری با روابط عمومی سازمان به شماره 32931909 تماس حاصل کنند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها