فرمانده سپاه امام سجاد(ع) استان هرمزگان:

سربلندی ایران حاصل وحدت است / دست نابکاری که از آستین بیرون بیاد قطع خواهیم کرد

فرمانده سپاه امام سجاد (ع) هرمزگان گفت : وحدت، همدلی و همبستگی باعث سربلندی جمهوری اسلامی ایران شد.
کد خبر: ۸۶۱۱۶۱۸
|
۰۵ دی ۱۳۹۴ - ۱۶:۳۹

 به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از استان هرمزگان،سردار رضا ترابی فرمانده سپاه امام سجاد (ع) هرمزگان در مراسم هفدهمین یادواره سردار شهید غلامشاه ذاکری و شهدای قشم گفت : عده ای نابخرد و کوتاه فکر در جوامع تشیع و تسنن به دنبال از بین بردن وحدت هستند .

 وی افزود: برای آسایش و آرامش مردم ایران خون داده ایم که برای حفظ این آسایش باید تلاش کنیم .

 فرمانده سپاه امام سجاد (ع) هرمزگان با بیان اینکه برای عزت و سربلندی مملکت و حفاظت ارزش های همیشه آماده شهادت هستیم ، تاکید کرد: چشمی که نگاه چپ به جمهوری اسلامی ایران داشته باشد کور می کند و دست نابکاری که از هر آستینی بیرون بیاد قطع و پایی که به خاک ما تجاوز کند قلم خواهیم کرد .

 ترابی بیان کرد: مردم قشم شهیدان بزرگی را در دفاع مقدس تقدیم کرده اند که شاخص ترین آن شهید غلامشاه ذاکری است .

 وی با بیان اینکه برای حفظ وحدت در کشور هزینه زیادی را متحمل شده ایم خاطر نشان کرد : در اوایل انقلاب عده ای به نام کومله و دمکرات یا خلق عرب و بلوچ قصد از بین بردن وحدت در کشور را داشتند که با خون شهدا وحدت کشور بیمه شد و باید قدر این نعمت الهی را بدانیم.

 فرمانده سپاه امام سجاد (ع) توانمندی نظامی و امنیتی کشور را به خاطر وجود وحدت کلمه ویکپارچگی کشوردانست و بیان داشت: امروز دشمن جرات تعرض به این کشور را ندارند که باید مراقب باشیم تا کسی نتوانتد این وحدت را خدشه دار کند.

 ترابی ، شهید ذاکری را فرمانده ای مدبر و لایق و خردمند دانست و افزود : قبل از عملیات کربلای ۴ قرارگاه دشمن متوجه شد و از کشور فرانسه راداری خریداری کرد که اگر یک پرنده روی دریا پر می زد آن را شکار می کرد .

 وی ادامه داد: شهید ذاکری کسی بود که شخصا همه طرح های شبانه در آبهای سرد و خروشان اروند تست می کرد تا جایی که دو مرتبه نزدیک بود جانش را در اجرای تست های از دست دهد که در نهایت با درایت شهید ذاکری غواص ها شبانه به ساحل دشمن رسیدند.

 ترابی خاطر نشان کرد: چند شب قبل از عملیات در جلسه ای که بودیم شهید ذاکری فرمود به من بگوید مصطفی که واقعا این سردار مصطفی و عبدالله بود .

ارسال نظرات