مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه‌های استان زنجان:

9 دی ماه روز حماسه‌آفرینی مردم ولایی و عاشورایی

9 دی ماه روز حماسه‌آفرینی مردم ولایی، عاشورایی، شریف، بسیجی و حسینی ایران اسلامی است.
کد خبر: ۸۶۱۱۶۲۶
|
۰۵ دی ۱۳۹۴ - ۱۶:۴۴
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج زنجان، مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه‌های استان زنجان گفت: 9 دی روز پیوند مجدد امت و ولایت و خنثی شدن توطئه‌های داخلی و خارجی دشمنان بود.

امین بیات افزود: در این روز پیوند ناگسستنی بین امت و ولایت و دین اسلامی یکبار دیگر مستحکم‌تر شد.

مسئول ناحیه بسیج دانشجویی دانشگاه‌های استان زنجان با بیان اینکه 9 دی ماه در تاریخ ایران اسلامی ماندگار بوده و هست، اضافه کرد: متاسفانه برخی از افراد در تلاش برای فراموش کردن 9 دی ماه هستند.

بیات با بیان اینکه برخی به دنبال فراموش کردن فتنه 88 و کمرنگ جلوه دادن حماسه 9 دی ماه هستند، بیان کرد: ما تلاش می‌کنیم که حماسه 9 دی ماه فراموش نشود و قطعا نیز فراموش نخواهد شد.

وی با اشاره به اینکه حضور مردم در 9 دی ماه نشان داد که ملت ایران همواره پشتیبان ولایت فقیه بوده و هستند، گفت: 9 دی روز تجلی بصیرت ایرانیان بود.

مسئول ناحیه بسیج دانشجویی دانشگاه‌های استان زنجان با اشاره به اینکه به مناسبت گرامیداشت 9 دی ماه امسال نیز برنامه‌های متعددی در استان زنجان اجرایی خواهد شد، اضافه کرد: دیدار با امام جمعه زنجان از مهم‌ترین برنامه‌هایی است که به همین مناسبت اجرایی می‌شود.

این مسئول برپایی نمایشگاه انقلاب، اجرای مسابقات فرهنگی بین دانشجویان و سایر از برنامه‌های شاخص سازمان بسیج دانشجویی در دانشگاه‌های استان عنوان کرد و گفت: این برنامه‌ها در شهرهای ابهر، زنجان و قیدار اجرایی می‌شود.

مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه‌های استان زنجان با اشاره به اینکه به مناسبت 9 دی ماه ویژه‌نامه این روز نیز تهیه و چاپ می‌شود، اظهار کرد: همچنین از طریق هیئت‌های مذهبی دانشجویی نیز برنامه‌های مناسبتی 9 دی در زنجان اجرایی خواهد شد.

ارسال نظرات