فرمانده سپاه قمربنی هاشم(ع) استان:

بصیرت عامل پیروزی در مقابل تهدیدات دشمن است

فرمانده سپاه قمر بنی هاشم(علیه السلام) استان چهارمحال وبختیاری با بیان اینکه مردم ما باید با بصیرت باشد، گفت: بصیرت یکی از عامل‌های مهم در پیروزی ما در مقابل تهدیدات و توطئه‌های متفاوت دشمن است
کد خبر: ۸۶۱۲۰۸۸
|
۰۶ دی ۱۳۹۴ - ۱۳:۳۵

به گزارش خبرگزاری بسیج در استان چهارمحال وبختیاری؛ سردار رضا محمد سلیمانی امروز در جشنواره خلاقیت‌ها و ابتکارات پایگاه‌های بسیج محلات و مساجد به اهمیت بسیج  اشاره کرد و اظهار کرد: اهمیت بسیج بیش از پیش در جامعه مشخص شده است.

وی خاطرنشان کرد: بسیج همواره در میدان عمل بوده است که می‌توان به مسائل سازندگی، علمی، هنری ، جنگ و غیره اشاره کرد.

فرمانده سپاه قمر بنی هاشم(علیه السلام) استان با بیان اینکه مردم عملکرد بسیج را خود لمس کرده‌اند، گفت:بسیج با صداقت کامل وارد عمل شده است و فعالیت خود را انجام می‌دهد که خود مردم نیز آن را حس می‌کنند.

سردار سلیمانی بیان کرد: مردم ما بسیج را شناخته‌اند  ولی آنم‌چه که کمتر مورد توجه قرار گرفته است عقبه فکری بسیج است.

وی افزود: همه باید بدانند که عقبه فکر و پشتوانه بسیج کجا است چرا که بسیج از عقبه فکری قوی برخوردار است.

فرمانده سپاه قمر بنی هاشم(علیه السلام) استان بسیج را یک اندیشه، فکر، منطق و منظومه فکری دانست.

سردار سلیمانی، تصریح کرد: آن‌چیزی که موجب جذب همه به بسیج می‌شود همان تفکر بسیج و عقبه فکری آن است.

فرمانده سپاه قمر بنی هاشم(علیه السلام) استان گفت: ما نمی‌توانیم به مسائل اطرافمان همچون جنایات در سوریه، یمن، لبنان، عراق و نیجریه بی‌توجه باشیم.

سردار سلیمانی با بیان اینکه باید دوست و دشمن خود را بشناسیم اظهار کرد: ما باید با بصیرت بالا وسایل مقابله با تهدیدات و توطئه دشمن را بشناسیم چرا که بصیرت مکمل احساس مسئولیت است.

فرمانده سپاه قمر بنی هاشم(علیه السلام) استان خاطرنشان کرد: بایک ابزار نمی‌توان به مقابله دشمن رفت چرا که دشمن از سلاح‌ها و ترفندهای متفاوت استفاده می‌کند.

وی افزود: اگر با بی‌بصیرتی رفتار شود چرا که فرد بی بصیرت بدون آنکه بخواهد جزء لشکر دشمن قرار می‌گیرد.

سردار سلیمانی با بیان اینکه، ما باید فرق اسلام ناب محمدی و اسلام آمریکایی را بدانیم گفت: خروجی اسلام آمریکایی  زباله‌ای به نام داعش می‌شود و نتیجه اسلام ناب محمدی حزب الله است که در مقابل ظلم و ستم ایستادگی می‌کند.

ارسال نظرات