به مناسبت 9 دی:

بیانیه سازمان بسیج دانش آموزی سپاه حضرت عباس (ع) استان اردبیل

حماسه ماندگار نهم دی بدون شک بی نظیرترین حرکت مردمی تاریخ اسلامی در حفاظت از نظام مقدس جمهوری اسلامی و آرمان های انقلاب اسلامی ایران بود.
کد خبر: ۸۶۱۲۱۰۷
|
۰۶ دی ۱۳۹۴ - ۱۳:۳۹

به گزارش خبرگزاری بسیج از اردبیل، متن این بیانیه به شرح ذیل میباشد:

باسمه تعالی

بیانیه سازمان بسیج دانش آموزی سپاه حضرت عباس (ع) استان اردبیل به مناسبت 9 دی سال 94

مقام معظم رهبری(مد ظله العالی)

حرکت 9 دی بود که مردم آمدند و بساط فتنه گران را در هم پیچیدند، لذا حماسه 9 دی در تاریخ یک حماسه ماندنی است. این حادثه شبیه حوادث اول انقلاب است.

حماسه ماندگار نهم دی یعنی لبیک به فرمایش مقام معظم رهبری (مد ظله العالی)،آشکار سازی ماهیت و پیشینه ی فتنه گران ، تبیین قیام مردم بزرگ ایران در برابر دشمن زبون عاشورا، بصیرت افزایی و بیداری مردم.

حماسه ماندگار نهم دی بدون شک بی نظیرترین حرکت مردمی تاریخ اسلامی در حفاظت از نظام مقدس جمهوری اسلامی و آرمان های انقلاب اسلامی ایران بود که فصلی جدید از بصیرت، هوشیاری، دشمن شناسی و غیرت دینی و انقلابی در صحیفه تاریخ مبارزات مردم مسلمان ایران رقم زده و روز نهم دی ماه 88 را به واسطه حرکت عظیم، حیرت انگیز و فوق العاده مردم، در تاریخ ماندگار کرد. آنچه در حماسه ماندگار نهم دی رخ داد در واقع برخواسته از حرکت ایمانی و با انگیزه کاملاً خدایی بود که به هیچ وجه با اراده انسانی انجام شدنی نبود و این دقیقاً همان نکته ای است که مقام معظم رهبری(مد ظله العالی)بارها در بیانات خود به آن تاکید کرده اند و فرموده اند : که در نهم دی دست اراده الهی دیده شد وگرنه این کارها کارهایی نیست که با اراده امثال ما انجام بگیرد؛ این کار خداست، این دست قدرت الهی است؛ این چیزها دست من و امثال من نیست.

اینک در آستانه سالروز حماسه جاویدان و قیام مردمی، ملت بزرگ ایران در برابر دشمن زبون در نهم دی ماه سال 88 که برگ زرین و درخشان دیگری از اوج بصیرت و آگاهی و حضور عاشقانه مردم در پاسداری از دستاوردهای انقلاب اسلامی و همچنین پاسخ جدی برتافته از اندیشه مردمی بود نشان دادند، هنگامی که شیطان داخلی و خارجی از حریم های شرعی عبور کند، با تمام قوا تکیه بر قدرت الهی ایستادگی کرده و دشمنان دین و قرآن را به سزای عمل ننگینشان رسانند. بزرگ داشت نهم دی پاسداشت بزرگ مردان و شیر زنان همیشه در صحنه انقلاب اسلامی است که همواره با بصیرت کامل آگاهانه در عرصه های مختلف حماسه های جاودانی را خلق می کنند که بر تاریخ سراسر شور و شعور عصر حضرت امام خمینی(ره) و حضرت امام خامنه ای(مد ظله العالی) به ماندگار گذاشته اند.

سازمان بسیج دانش آموزی استان اردبیل ضمن گرامی داشت این روز بزرگ اعلام می دارد با لبیک بر امام حسین (ع) و لبیک بر امام زمان (عج) و لبیک بر نائب بر حق ایشان امام خامنه ای (مد ظله العالی) از کلیه دانش آموزان سراسر استان و مردم شجاع و غیور و با بصیرت دعوت می نماید تا با حضور پر شور در برنامه های بزرگ داشت این روز، مشت محکم دیگری بر دهان دشمنان اسلام وانقلاب بزنند و افتخار دیگری را در سال دولت و ملت، همدلی و هم زبانی به اقتدار نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران بیفزایند.

ارسال نظرات
آخرین اخبار