به مناسبت فرارسیدن 9 دی:

بیانیه بسیج دانشجویی دانشگاه های استان اردبیل

بسیج دانشجویی دانشگاه های استان ضمن گرامیداشت این روز بزرگ همراهی همه جانبه خود را از حرکت ماندگار و تاریخی 9 دی بار دیگر اعلام داشته است.
کد خبر: ۸۶۱۲۱۳۰
|
۰۶ دی ۱۳۹۴ - ۱۴:۰۱

به گزارش خبرگزاری بسیج از اردبیل،به مناسبت فرارسیدن سالروز حماسه مردمی 9 دی، بیانیه‌ای صادر کرد .

در این بیانیه آمده است: یوم ا... 9دی به عنواننماد تجدید پیوند و پیمان امام و امت اسلامی و فصل الخطاب پایان فتنه 88 حقیقتا برگ زرین و حماسه بی نظیر دیگری از ملت خماسه ساز و تاریخ پر افتخار ایران اسلامی است. با مرور وقایع هشت ماه فتنه انگیزی دشمنان خارجی و ایادی داخلی آن ها در سال 88،به خوبی می توان به عظمت این حماسه بزرگ پی برد.

در بخش دیگر این بیانیه اظهار شده است: فتنه گران با نام گذاری محرم 88 به محرم سبز، تلاش داشتند تا از فضا های مذهبی و شلوغی ایام محرم برای فتنه انگیزی بهره بگیرند، و روز عاورا در حالی که شهر تهران تعطیل و مردم وفادار به انقلاب و امام حسین (ع) مشغول عزاداری بودند به خیابان های مرکزی شهر ریخته و جسارت ها و توهین هایی کردند که در تاریخ انقلاب بی سابقه بود. همین جسارت ها کافی بود تا کاسه صبر ملت لبریز گشته ، با حرکت عاشورایی و سرازیر شدن به خیابان ها در سراسر کشور در حمایت از ولایت، مرگ فتنه را دامن بزنند.

همچنین در این بیانیه اشاره شده است: بسیج دانشجویی دانشگاه های استان ضمن گرامیداشت این روز بزرگ و تجدید پیمان با مقام عظمای ولایت و تاکید بر آرمان های بلند انقلاب و امام، حمایت و همراهی همه جانبه خود را از حرکت ماندگار و تاریخی 9 دی بار دیگر اعلام داشته است.

در قسمت دیگر این بیانیه یاد آور شده است: قانون شکنی فتنه گران نتیجه ای جز ایده وار شدن دشمنان و تشدید تحریم های ظالمانه بر علیه کشورمان نبود، اسناد مکفی در نشان دادن نقش بیگانگان در طراحی عمل بر اندازانه فتنه و تبعیت عوامل و عناصر همسوی داخلی با دشمنان چنان اظهر و من الشمس می باشد که از دستگیری عوامل مرتبط با برخی سفرات خانه های خارجی تا بازداشت تعداد زیادی از عوامل گروهک منافقین و بهایی و اظهارات و حمایت های معنوی و مادی صریح مقامات غربی از برخی جریانات سیاسی میدان دار فتنه همه و همه تنها گوشه ای از اسناد آشکار این همراهی است.

ارسال نظرات