فرمانده سپاه خلخال :

حماسه نهم دی ماندگارترین و عظیم‌ترین شکست استکبار جهانی است

امام راحل انقلابی را پایه گذاری کرده اند که اکنون با انتشار این انقلاب در جای جای دنیا منافع مستکبران به خطر افتاده است.
کد خبر: ۸۶۱۲۱۶۹
|
۰۶ دی ۱۳۹۴ - ۱۴:۳۲

سرهنگ پاسدار مصطفی کریمی، فرمانده سپاه ناحیه خلخال در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج از خلخال در خصوص حماسه عظیم نهم دی ماه روز بصیرت مردمی گفت: حماسه نهم دی ماه ماندگارترین و عظیم ترین شکست استکبار جهانی در تاریخ جهان است.

وی با اشاره به اینکه بصیرت مردمی در نهم دی ماه موجب پیروزی دوباره ملت ایران شد گفت: دشمنان فکر می‌کردند که با همراهی عده‌ای منافق ودست نشانده داخلی به اهداف خود خواهند رسید و غافل از این که این ملت رشید هنوز با بصیرت در میدان ایستاده است و با تکیه بر منویات رهبر معظم انقلاب و دشمن شناسی در مقابل تمام همجه ایستادگی خواهند کرد.

وی افزود: دشمن در هشت سال دفاع مقدس و سال‌های پس از آن با هدف تضعیف و از بین بردن نظام جمهوری اسلامی ایران دست هر توطئه ای زد اما با موج عظیم دشمن شناسی ملت ایران روبرو شد چرا که هر لحظه چهار چوب نظام به خطر افتاد مردم همراه ولایت و رهبر خود از نظام دفاع و پای آرمان‌های روح الله ایستادند.

عضو شورای تامین شهرستان خلخال با یادآوری این موضوع که بسیجیان هر لحظه مطیع امر رهبرند گفت: در سال‌های که پس از پیروزی انقلاب سپری شده همواره بسیج با اطلاعت کامل از مقام معظم رهبری سپری در مقابل هجم عظیم فتنه‌های دشمن بوده و این راه پرافتخار همچنان برای حفظ‌آرمان‌های بلند نظام جمهوری اسلامی ایران ادامه خواهد یافت.

کریمی خواستگاه انقلاب را برخاسته روح بلند و ملکوتی امام راحل عنوان کردو گفت: امام راحل انقلابی را پایه گذاری کرده اند که اکنون با انتشار این انقلاب در جای جای دنیا منافع مستکبران به خطر افتاده است و دشمنان این بار با فتنه جدید به راه اندازی پروژه اسلام هراسی قصد تخریب این نظام الهی وتضعیف نظام را دارند که این امت با بصیرت و دشمن شناسی این بار نیز فتنه دشمنان را همچون فتنه 88 سرکوب خواهند کرد.

فرمانده سپاه ناحیه خلخال گفت: نه دی پاسخ دندان شکن امت با بصیرت ایران و در قطع شهرستانی مردم شهید پرور خلخال به استکبار جهانی و منافقان داخلی است که بدانند هنوز این امت پای آرمان های انقلاب ایستاده اند و به هیچ قیمتی دست از این انقلاب نخواهند شست و همچنان راه شهدای هشت سال دفاع مقدس را ادامه خواهند داد.

وی بار دیگر با اشاره به اهمیت سخنان رهبر معظم انقلاب در خصوص هوشیاری ملت و مسئولین در برابر فتنه‌های دشمنان گفت: در روزنهم دی ماه بصیرت مردمی باعث شد که بدخواهان نظام برای همیشه از دستیابی به اهداف خود مایوس شوند و این تدبیر رهبر معظم انقلاب بود که با رهبری مدبرانه خود خط بطلانی بر همه نقشه دشمنان کشید.

وی با آرزوی سلامتی و طول عمر برای رهبر معظم انقلاب گفت: اگر امروز کم دقتی و بی توجهی به سخنان رهبر و تاکیدات او داشته باشیم باید منتظر رخنه دشمن د رکشور باشیم و اگر رهبر انقلاب حرف از نفوذ دشمن می‌زند باید مسئولین و مردم و بسیجیان و اقشار مختلف جامعه به گوش باشند که این رهبر فرزانه زودتر فتنه دشمنان را در تمامی حوزه ها تشخیص و راهکار مقابله با آن را ارائه نموده که باید همه مطیع امر رهبر انقلاب حضرت آیت الله خامنه‌ای باشیم .

ارسال نظرات