به مناسبت حماسه 9 دی:

بیانیه بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی واحد اردبیل

حماسه عظیمی که وحدت، همدلی و وفاداری ملت ایران نسبت به انقلاب اسلامی و امام راحل(ره) را به عرصه ظهور رساند و چشم همه مردم جهان را به اقتدار بی مثال جمهوری اسلامی ایران گشود.
کد خبر: ۸۶۱۲۱۸۳
|
۰۶ دی ۱۳۹۴ - ۱۴:۴۸

به گزارش خبرگزاری بسیج از اردبیل، در این بیانیه آمده است: تاریخ 36 ساله انقلاب اسلامی مملو از نقاط عطفی است که در اذهان ملت شریف و ولایت مدار ایران اسلامی نقش بسته است. تاریخی که از ابتدا تا به حال فراز و نشیب های فراوان داشته که البته هر کدام از این فراز و نشیب ها ممر امتحان و آزمایش امت اسلامی بوده است. که در هر برهه از این مقاطع زمانی، ایمان، ولایتمداری و تعهد مردم به حاکمیت محک خورده است.

در بخشی از این بیانیه بیان شده است: یکی از این زمانهای تصمیم ساز و با اهمیت، سال 1388 بود که دست شیطان از آستین عده ای مزدور فتنه گر بیرون آمده وفضایی غیر طبیعی و مورد رضایت اجانب کافر را بر بخشی از کشور حاکم کرد و قصد آن بود تا نظام را به براندازی بکشاند و با این کار ایمان و اعتقادات مردم را به سخره گرفتند و هزینه های گزافی را بر این مردم و ملت تحمیل کردند؛ اما خاطرشان نبود که این مردم شهید پرور بحرانهایی را تجربه کرده اند که در هر کدام از این بحرانها، فتنه ها ناکام مانده است.

این بیانیه اشاره کرده است: حماسه عظیمی که وحدت، همدلی و وفاداری ملت ایران نسبت به انقلاب اسلامی و امام راحل(ره) را به عرصه ظهور رساند و چشم همه مردم جهان را به اقتدار بی مثال جمهوری اسلامی ایران گشود.

نهم دی ماه نشان داد که مردم اصل انقلاب اسلامی را با اصل ولایت فقیه یکی می دانند و توهین به نمادهای عاشورایی و اصل ولایت فقیه را هرگز تحمل نمی کنند.

در قسمت دیگر این بیانیه اشاره شده است: این حماسه ضمن آنکه بار دیگر تجلی عینی مردم سالاری دینی بود، نشان داد که با وجود همه تحریم ها و تهدید ها و تطمیع ها، دیگر داستان اهل کوفه تکرار نخواهد شد و ایرانیان علی زمان خود را تنها نخواهند گذاشت. در حماسه 9 دی مردم نشان دادند که همواره با بصیرت به وصایای امام راحلشان گوش میدهند که می فرمود: همواره پشتیبان ولایت فقیه باشید تا به مملکت شما آسیبی نرسد.

ارسال نظرات