يكي از اساتيد دانشگاه هاي تبريز؛

9 دي، ميثاق ملت/ بصيرت چراغي مه شكن است

کد خبر: ۸۶۱۲۳۰۸
|
۰۸ دی ۱۳۹۴ - ۱۱:۳۰
خبرگزاري بسيج: يكي از اساتيد دانشگاه هاي تبريز در آستانه سالروز حماسه نهم دي سال 88، 9 دي را ميثاق دوبار ملت با ولايت خواند و با اشاره به نقش بصيرت در خلق اين حماسه، گفت:  بصيرت چراغي مه شكن و قطب نمايي است كه مي تواند همه غبارها و فتنه ها را از بين برده و انقلاب را با سربلندي در رسيدن به اهداف خود راهنمايي كند.

ميكائيل جمال پور در گفتگو با خبرنگار خبرگزاري بسيج در آذربايجان شرقي، با يادآوري توطئه هاي داخلي و خارجي پس از انقلاب همچون تحريم هاي اقتصادي، جنگ تحميلي و فتنه هاي 78 و 88، عوامل عبور توام با موفقيت نظام جمهوري اسلامي را از همه اين فتنه ها، ولايت فقيه، حضور يكپارچه مردم و بصيرت دانست.

وي تصريح كرد: در حوادث سال 88 كه فتنه اي مهم مملكت را مورد هجمه قرار داد، رهبري، مردم و تجمع امت اسلامي حول ولايت با ابزار بصيرت بود كه موجب از بين رفتن و خنثي شدن فتنه شد.


جمال پور ملت مقاوم ايران را در برابر حملات و تحريم ها، رويين تن عنوان و خاطرنشان كرد: مردم با تبعيت از فرامين و آموزه هاي قرآني، تجمع حول ولايت و با سپري همچون بصيرت توانستند بحران هاي گذشته را با موفقيت و سربلندي سپري كرده و دشمنان را ناكام بگذارند.

اين استاد بسيجي با اشاره به بيت(هركه ناموخت از گذشت روزگار/ هم نياموزد ز هيچ آموزگار)، بيان كرد: گراميداشت حوادث مختلف از جمله نهم دي، اين نكته را به ما يادآوري مي كند كه نبايد گذشته را فراموش كنيم، چراكه تاريخ بزرگترين معلم بشر است.

ارسال نظرات