خبرگزاری بسیج: شهردار باقر شهر با تبریک آغاز هفته وحدت، وحدت را نماد صلح و پیام آور دوستی و برادری مسلمانان دانست.
کد خبر: ۸۶۱۲۳۲۸
|
۰۶ دی ۱۳۹۴ - ۲۱:۴۰

به گزارش خبرنگار استان تهران خبرگزاری بسیج؛ سعید استاد فرج با تبریک فرا رسیدن میلاد رسول اکرم (ص) و آغاز هفته وحدت گفت:  بی‌تردید وحدت و یکپارچگی نماد و پیام‌آور صلح و دوستی برای همه جامعه و جهان اسلام است.

وی یادآور شد: هفته وحدت، سرآغاز پیوند برادران مسلمان و تجلّی حضور یکپارچه مسلمین در عرصه های مختلف همکاریهای اجتماعی است و پایبندی به دستورات و سفارشات دین اسلام محور رشد و تعالی و آسایش اجتماعی مسلمین خواهد شد.

وی افزود: برای اقتدار حکومت اسلامی و ایستادگی در برابر توطئه های دشمنان اسلام، "وحدت" مهمترین عامل موفقیت به حساب آمده و هرگونه کوتاهی در این راه سبب دوری از اهداف و آرمانهای بلند اسلام خواهد بود.

شهردار باقرشهر در ادامه گفت: وظیفه ما به عنوان مسلمان این است که ضرورت وحدت را بشناسیم و از آن حمایت کنیم، چرا که در این برهه زمانی بیش از هر زمان دیگری مسلمانان جهان نیازمند وحدت هستند.

 استاد فرج با بیان اینکه وحدت زمینه ساز پیشرفت و ترقی در مسیر پیشبرد امور است ، گفت: اختلافات، ریشه عقب ماندگی ها است و اگر قانون مداری حاکم گردد و مردم بر محور اتحاد گام نهند هیچگاه متضرر نخواهند شد و جامعه سیر صعودی را در پیش خواهد گرفت .

وی خاطرنشان کرد: پیامبراکرم (ص) به عنوان آخرین فرستاده خداوند درمیان مردم درس دینداری و معنویت در کنار اخلاق و احترام به همنوع را در آن دوران که پر از دشمنی و کینه و جنگ بود، نشر داد اکنون ما نیز باید به عنوان مسلمان پیرو آن حضرت هر چه بیشترخود را به سیره  و رفتار ایشان شبیه کنیم و زیر پرچم یگانگی وحدت خاتم در قالب یک امت واحد حرکت کرده و ایران اسلامی را به نمادی از وحدت تبدیل کنیم.

 

ارسال نظرات