فرمانده سپاه مشگین‌شهر:

این فتنه به همت ملت ایران اسلامی خنثی شده

ملت با بصیر ایران اسلامی با حماسه 9 دی فتنه 88 را همچون دفاع مقدس مدیریت کردند و حماسه ای دیگر در این کشور خلق کردند.
کد خبر: ۸۶۱۲۳۷۸
|
۰۷ دی ۱۳۹۴ - ۰۷:۲۰

به گزارش خبرگزاری بسیج از مشگین شهر، سرهنگ پاسدار، محمد پرومند فرمانده سپاه مشگین‌شهر  ضمن گرامیداشت حماسه 9 دی با اشاره به فتنه های سال 78 و 88 گفت: متاسفانه برخی خواص اقدام به راه اندازی جریاناتی در داخل کشور کردند که منجر شکل گیری فتنه شد و دشمنان اسلام نیز از این فرصت استفاده کرده و با حمایت های خود از جریانات داخل کشور این کشور را با چالش هایی مواجه ساختند.

وی افزود: خوشبختانه این فتنه به همت ملت شریف و شجاع ایران اسلامی خنثی شده و نقشه دشمنان اسلام را که با هدف براندازی نظام وارد عرصه شده بودند نقش بر آب کرده و دست دشمنان را از این کشور کوتاه کردند.

وی ادامه داد: حماسه 9 دی یکی از حماسه های به یادماندنی است که باید همیشه زنده نگه داشته شود چرا که در این روز ملت ایران به پشتیبانی ولایت فقیه فتنه را خاموش و دست دشمنان را از این نظام کوتاه کرده اند.

پورمند خاطر نشان کرد: همانطوری که ملت با بصیر ایران اسلامی در طول 8 سال دفاع مقدس مدیریت جنگ را به دست گرفته و در کنار نیروهای نظامی این کشور را به پیروزی بزرگ رساندند و در سال 88 نیز این ملت با حضور حماسه خود در 9 دی پیروزی دیگری را به این کشور اهدا کردند.

وی تصریح کرد: امروز بسیج در عرصه های مختلف فرهنگی، اقتصادی و ... وارد عرصه شده و ماموریت های خود را به نحو احسن و بدون هیچ گونه مشکلی انجام داده است و هر ماموریتی به که به این نهاد ابلاغ شود به سرانجام خواهد رساند.

فرمانده سپاه مشگین‌شهر در بخشی از سخنان خود با اشاره به انتخابات آتی مجلس شورای اسلامی گفت: از عموم مردم انتظار می‌رود با حضور حماسه و حداکثری خود در پای صندوق های رأی به برگزاری هر چه باشکوهتر این انتخابات کمک کنند و مجموعه سپاه و بسیج نیز در کنار مسئولین شهرستان در این عرصه وارد شده و به برگزاری باشکوهتر انتخابات آتی کمک می‌کند.

ارسال نظرات