امام جمعه مشگین‌شهر:

نباید اصول انقلاب را فدای خواسته های سلیقه ای کرد

حماسه 9 دی موجب اقتدار انقلاب اسلامی شد و پیام آن باید برای همیشه جاویدان بماند.
کد خبر: ۸۶۱۲۳۸۴
|
۰۷ دی ۱۳۹۴ - ۰۷:۴۰

به گزارش خبرگزاری بسیج از مشگین شهر، همزمان با آغاز هفته وحدت جمعی از مسئولین شهرستان مشگین‌شهر و نیروهای نظامی و انتظامی با حضور در دفتر امام جمعه شهرستان مشگین‌شهر با وی دیدار کردند.

در این دیدار حجت الاسلام رضا باوقار، امام جمعه مشگین‌شهر ضمن گرامی داشت هفته وحدت گفت: رسول اکرم (ص) در جهت ایجاد وحدت در بین امت های اسلامی وحدت را در بین مسلمانان بنیانگذاری کرد تا امت اسلامی با اتحاد و وحدت در مقابل دشمنان اسلام سر تعظیم فرود نیاورند لذا رمز پیروزی اسلام و انقلاب اسلامی وحدت بین مسلمانان بود و امروز نیز رمز بقای انقلاب اسلامی وحدت مسلمانان است چرا که در سایه ولایت و وحدت تمام اقوام بدون هیچ گونه مسئله ای زندگی می‌کنند.

وی افزود: استقلال نظام جمهوری اسلامی ایران در سایه وحدت مسلمانان محقق شده است و دشمن هرگز اجازه استقلال در این کشور را نخواهد داد در حالی که این کشور در سایه ولایت و وحدت مسلمانان در مقابل دشمنی دشمنان اسلام ایستادگی کرده و خواهد کرد.

وی تاکید کرد: اطاعت از ولایت فقیه، وجود قانون اساسی، آرمان های امام راحل و خون 230 هزار شهید انقلاب اسلامی عامل وحدت مسلمانان بوده است و این کشور با نثار خون 230 هزار شهید بهای سنگینی پرداخته است لذا با وحدت مسلمانان در مقابل دشمنان اسلام ایستادگی کرده و نقشه آنان را نقش بر آب می‌کند.

امام جمعه مشگین‌شهر با اشاره به حماسه 9 دی گفت: رفتارها و ساختار شکنی هایی که در سال 88 به وقوع پیوست موجب حضور پر شور و اثر گذاری مردم در صحنه شد و تمام فتنه های دشمنان نقش بر آب شود لذا خروش مردم در حماسه 9 دی موجب شد این سال برای ملت ایران سال خاصی باشد.

وی با اشاره به اختلافات سلیقه ای که در میان جوامع وجود دارد گفت: این گونه اختلافات در هر جامعه ای وجود دارد اما نباید اصول انقلاب را فدای خواسته های سلیقه ای کرد لذا نباید از اصول انقلاب اسلامی غافل شد.

حجت الاسلام باوقار با اشاره به پیام های اصلی 9 دی گفت: مهمترین پیام برای دشمنان اسلام این بود که ملت ایران تا پای جان بر ارزش ها و ولایت فقیه ایستادگی کرده و در طول 37 سال و در سایه ولایت فقیه ملت ایران در مقابل تیرهای زهرآگین دشمنان ایستادگی کرده و آن را خنثی کرده است.

وی در ادامه با بیان اینکه عناصر داخلی از روی لجبازی و به بهانه های مختلف وارد عرصه شدند اما ملت با بصیر ایران با پاسخی کوبنده این عناصر را اگاه کرده و به مسیر اصلی انقلاب راهنمایی کردند لذا پیام 9 دی باید همیشه جاویدان بماند.

وی تاکید کرد: حماسه 9 دی موجب اقتدار انقلاب اسلامی شد و در کنار آن افرادی که جنگ نرم را باور نکرده بودند درک کرده و متوجه شدند که دشمن هرکز سکوت نکرده و همواره در نبرد با امت اسلامی است.

در این دیدار سرهنگ پاسدار محمد پورمند به تشریح برنامه های هفته وحدت پرداخت.

ارسال نظرات