مسوول بسیج مهندسین عمران خراسان رضوی در گفتگو با بسیج:

آقای سیف ، دروغگویی کدخدای تزویر تعجب آور نیست!

محمد روحانی گفت: گرونگانگیری سال 57 را بارها آمریکاییان در بوغ دریافت خسارت خود لحاظ کرده و چندین برابر را با اعمال جنگ نرم افزاری و سخت افزاری و توطئه های مختلف دریافت نموده اند و صندوق های شان از بهانه های خسارتی مملو گشته است.
کد خبر: ۸۶۱۲۶۴۱
|
۰۷ دی ۱۳۹۴ - ۱۱:۱۱

 محمد روحانی مسوول بسیج مهندسین عمران و ساختمان خراسان رضوی در گفتگو با خبرنگار اقتصادی خبرگزاری بسیج، مصوبات اخیر کنگره مبنی بر بلوکه کردن اموال بانک مرکزی کشورمان اظهار داشت: دروغگویی دولت و کنگره آمریکا روند غیر قابل تصور نیست، هر بار با بهانه جویی های متفاوت بیشتر برای افرادی که آمریکا را منتهای آمال خود می دانند واضح می شود و از قبیل چنین حوادثی، امت اسلامی ایران بسیار به یاد دارد.

وی گفت: گرونگانگیری سال 57 را بارها آمریکاییان در بوغ دریافت خسارت خود لحاظ کرده و چندین برابر را با اعمال جنگ نرم افزاری و سخت افزاری و توطئه های مختلف دریافت نموده اند و صندوق های شان از بهانه های خسارتی مملو گشته است.

روحانی با بیان اینکه برخی در داخل به کدخدایی زر، زور و تزویر آمریکایی دلبسته اند افزود: با روشنی افکار در آحاد جامعه مسلمین، قدرت پوشالی آمریکا با اوهامات اقتصاد اول دنیا از بین خواهد رفت.

ارسال نظرات
آخرین اخبار